Trine Dyrholm
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-04 11:13

Det ser ud til at trine Dyrholm er på vej tilbage til dansktopmusikken. Hun
blev jo kendt for hendes stor-slager "Danse i måneskin" i 90-erne.

Nu hørte jeg imidlertid en ny single fra hende. De tester den på landets
forskellige hitlister "dansktopper". Singlen hedder vist "Avenue" og er
noget af det bedste dansktop jeg længe har hørt. Gennemført til
fingerspidserne. Stilen er vel lidt i retning af Lis og Per, bare lidt
roligere. Men det er helt igennem renlivet dansktop af bedste kvalitet.

Det er ellers længe siden vi hørt hørt fra hende. Hun kan altså stadig
dansktopmusikken. Hun skal nok komme til tops. Foreløbing er hun på 8.
pladsen på Radio Limfjords dansktop søndag kl. 11-12.

I denne ihe bliver hun også testet på Fyns dominerende slagermusik-radio
"radio 2000".

Hilsen Åge

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-10-04 11:11

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> pladsen på Radio Limfjords dansktop søndag kl. 11-12.
>
> I denne ihe bliver hun også testet på Fyns dominerende slagermusik-radio

Hun er jo en ring-i-næsen-skuespiller, Åge!

/David

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-10-04 12:58

Åge Halldorsson skrev bl.a.:
> [...]
> på landets forskellige hitlister "dansktopper". Singlen hedder
> vist "Avenue" og er noget af det bedste dansktop jeg længe har

Den er også kanon god.
Teksterne er skrevet af brøderne Anders og Peter Lund Madsen og
musiken er skrevet af Kim Larsen.

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-10-04 16:37

Lars Raaby <Lars@8840.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:417b98ab$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Den er også kanon god.
> Teksterne er skrevet af brøderne Anders og Peter Lund Madsen og
> musiken er skrevet af Kim Larsen.
_____

Øhhh nå. De plejer nu ellers ikke liige være kendt indenfor Lis og Per-agtig
dansktop. Hmmm....

Nå men skidt nu med det. Jo flere som omvender sig til dansktop, jo bedre.
Dansktopgrupper udvidder til 5 mand og flere andre grupper begynder at
spille genren. Det er jo kun godt.
Hvor mange havde f.eks. for 20 år siden troet at Troels Trier ville gå
over til at spille dansktop og blive et populært navn på landets mange
dansktopper. Et sikkert navn på hitlisterne.

Hilsen Åge

Fra : Lars Raaby

Dato : 25-10-04 18:39

Åge Halldorsson skrev bl.a.:
> [...]
> _____
>
> Øhhh nå. De plejer nu ellers ikke liige være kendt indenfor

Jeg syntes nu hun synger som en ung Eva Madsen.

--
MVH Lars

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 26-10-04 19:48

Lars Raaby skrev:
[om Trine Dyrholm]
> Jeg syntes nu hun synger som en ung Eva Madsen.

I så fald ville jeg - hvis jeg var hendes læge - kigge
nærmere på 'tonsillerne' og de 'adenoide vegetationer'.

--
'rluf :·)
- heldigvis kun lægmand

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-11-04 13:07

On Sun, 24 Oct 2004 12:12:36 +0200, "Åge Halldorsson"
<a.halldorsson@post.tele.dk> wrote:

Hvor du dog konstant brillierer med dine evner til at misfortolke.

>Det ser ud til at trine Dyrholm er på vej tilbage til dansktopmusikken.

Hun har aldrig lavet såkaldt dansktop musik.

>Hun blev jo kendt for hendes stor-slager "Danse i måneskin" i 90-erne.

Som ikke var dansktop - men grand-prix-sangen var pop.

>Nu hørte jeg imidlertid en ny single fra hende. De tester den på landets
>forskellige hitlister "dansktopper".

Det er en single med tre numre på iforb. m. en forestilling på Avenue
der vist hedder Mr. Nice Guy.

> Singlen hedder vist "Avenue" og er
Det hedder én af de tre sange.

>noget af det bedste dansktop jeg længe har hørt.
Så har du aldrig hørt dansktop - for stilen er ikke dansktop.

>Stilen er vel lidt i retning af Lis og Per, bare lidt
>roligere.
Du har aldrig hørt Lis & Per - for stilen minder slet ikke om det.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org