Johnny Cash cover plade
Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 23-10-04 21:48

Hej.

Jeg ved at Johnny Cash har lavet en rigtig god cover version af Nine Inche
Nains sang Hurt. og har hørt at han også har lavet en af DM's Personal Jesus

Er der nogle der ved om det er en hel plade han har lavet med bare
cover-numre?

Mvh. Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 22:02

"The man comes around"

"Rasmus Zeuch" <razer@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jesus

> Er der nogle der ved om det er en hel plade han har lavet med bare

---

Fra : -V-

Dato : 23-10-04 22:19

Esben wrote:
> "The man comes around"

Som er en su-ve-ræn plade.

-V-

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 24-10-04 19:59

> Som er en su-ve-ræn plade.

Enig. I øvrigt er den fantastiske titelsang ikke et covernummer, men skrevet
af The Man In Black himself.

Hvis man er til Cash's covernumre, er hele American Recordings-serien (TMCA
er nr 4). værd at lytte til.

Mvh Mikkel

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 24-10-04 21:21

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev

> Som er en su-ve-ræn plade.

Det lydder godt, den må jeg have på et tidspunkt.

Jeg takker
Mvh. Rasmus