roskilde festival 2004
Fra : Alex Larsen

Dato : 23-10-04 01:20

Hejsa er der nogen der ved, vor man kan hente nogle koncert klip eller hele
koncerter fra roskilde festival.

Alex

Fra : Jacob

Dato : 23-10-04 15:44

http://www.easytree.org/

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-04 17:20

"Jacob" <jjlarsen@FJERNfabel.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 23 Oct 2004 02:20:02 +0200, "Alex Larsen"
> <dsl155879@vip.cybercity.dk> wrote:

> http://www.easytree.org/

Ser spændende ud - men hvad gør man med de .torrent filer man
downloader -
eller rettere sagt - hvad afspiller man dem i ?? ?? -

Esben

---

Fra : Jacob

Dato : 23-10-04 18:34

On Sat, 23 Oct 2004 18:20:20 +0200, "Esben" <essus(A)stofanet.dk>
wrote:
>Ser spændende ud - men hvad gør man med de .torrent filer man
>downloader -
>eller rettere sagt - hvad afspiller man dem i ?? ?? -
Du skal have en BitTorrent klient. Se mere her:
http://btfaq.com/

--
Jacob
http://liverare.tripod.com/

Fra : Lina

Dato : 23-10-04 21:57

> Du skal have en BitTorrent klient. Se mere her:
> http://btfaq.com/

Jeg har lige været ved at downloade en koncert, og nu har jeg nogle .mkw
filer liggende. Kan de også afspilles i det program eller skal jeg have fat
i et andet program for at kunne se koncerten?

Mvh. Lina

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 23-10-04 19:17

"Jacob" <jjlarsen@FJERNfabel.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.easytree.org/

Har selv kigget lidt derinde. Jeg havde den fornøjelse at være til stede ved
årets Muse koncert - og det var perfekt! Nogen der ved om den kan skaffes?
Jeg har fundet en DVD fra deres koncert på Glastonbury en uge før, men det
er jo ikke helt det samme :)

Mvh.
Lars