Niarn's nye album.
Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-10-04 21:54

Hejsa alle....

Jeg søger en der har niarns nye album, Årgang 79. Jeg vil høre om jeg kan få
en kopi af coveret til min, da det er blevet smadret til en fest.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd mange tak

Michael

Fra : Steen Schmidt

Dato : 21-10-04 22:09

Michael Nielsen wrote:

> Jeg søger en der har niarns nye album, Årgang 79. Jeg vil høre om jeg
> kan få en kopi af coveret til min, da det er blevet smadret til en
> fest.

Flå CD'en med ned i den butik du har købt den i, så bestiller de
sandsynligvis et nyt til dig gratis (det har jeg været heldig med 2
gange - ah, den ene gang kostede det et eller andet i porte, 12-14
kroner tror jeg).

Mvh
Steen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-10-04 22:23

Okay, jamen mange tak for hjælpen.....

Fra : Steen Schmidt

Dato : 21-10-04 22:32

?

Fra : Mr bob

Dato : 22-10-04 08:25

> ?

Tror altså han mener det godt!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-10-04 17:32

Ja, jeg mente mange tak for hjælpen med forslaget, havde ikke tænkt på at
man kunne gøre sådan. Det var slet ikke for at lyde led eller streng.

Sorry

Hilsen
Michael

Fra : Steen Schmidt

Dato : 22-10-04 18:10

Michael Nielsen wrote:

> Ja, jeg mente mange tak for hjælpen med forslaget, havde ikke tænkt
> på at man kunne gøre sådan. Det var slet ikke for at lyde led eller
> streng.

Ok - det er fjong da

Mvh
Steen