Lydredigeringsprogram
Fra : Rigor Mortis

Dato : 20-10-04 16:38

Jeg havde engang et program på computeren til at redigere i blandt andet
mp3-filer.

Men jeg husker ikke hvad det hedder.

Det var shareware og ret anerkendt.

Man kunne lægge effekter på og meget andet.

Har nogen mon en ide til hvad det er for et program jeg tænker på? Eller
måske kender noget andet der kan bruges?
--
RM

Fra : Mr bob

Dato : 20-10-04 16:49

"Rigor Mortis" <rigor@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen mon en ide til hvad det er for et program jeg tænker på? Eller
> måske kender noget andet der kan bruges?

Muligvis acid?

Fra : Rigor Mortis

Dato : 20-10-04 16:53

Næhh...

Men har du et link?
--
RM

Fra : Thomas Pryds Laurits~

Dato : 20-10-04 16:52

Rigor Mortis wrote:
> Har nogen mon en ide til hvad det er for et program jeg tænker på? Eller
> måske kender noget andet der kan bruges?

Måske det er Cool Edit Pro, du tænker på? Det kan vist hentes i en
gratis demo-udgave, men den fulde version koster.

Audacity er til gengæld helt gratis, og det skulle vist være ganske
udmærket: http://audacity.sourceforge.net/

Thomas

--
Thomas Pryds Lauritsen
http://www.cs.aau.dk/~pryds/

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-04 16:57

Thomas Pryds Lauritsen wrote:

> [...]
> gratis demo-udgave, men den fulde version koster.
>
> Audacity er til gengæld helt gratis, og det skulle vist være ganske

lol

Det er sjovt som alle anbefaler Audacity men ingen rent faktisk bruger
det

incl. undertegnede

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 21-10-04 08:43

Onsdag den 20. oktober 2004 17:57 kastede Sune Salminen sig over en af disse
computere og skrev:
> lol
>
> Det er sjovt som alle anbefaler Audacity men ingen rent faktisk bruger
> det
>
> incl. undertegnede
>
> -Sune

Jeg bruger det til lidt hyggehjemmestudie, og er ret glad for det, beklager
hvis jeg så ødelægger din statistik.

Faktisk er det ret fedt med alle disse LADSPA plugins man kan bruge.
--
/Sv-E
Indsæt 1234 i enmet ved direkte svar !!

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 20-10-04 17:04

"Thomas Pryds Lauritsen" <thomas@prydslauritsen.nospam.dk> wrote in message
> Rigor Mortis wrote:

> Måske det er Cool Edit Pro, du tænker på? Det kan vist hentes i en gratis
> demo-udgave, men den fulde version koster.

Som jo nu er opkøbt af Adobe og hedder "Audition"
www.adobe.com/products/audition/main.html

Mvh. Rasmus

Fra : John

Dato : 20-10-04 19:10

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Pryds Lauritsen" <thomas@prydslauritsen.nospam.dk> wrote in
message

> Som jo nu er opkøbt af Adobe og hedder "Audition"
> www.adobe.com/products/audition/main.html

Ja, uden at der er ændret det helt vilde i forhold til CE 2.0

De har ikke engang fået rettet navnene alle steder.

Mvh

John

Fra : Rigor Mortis

Dato : 20-10-04 17:06

"Thomas Pryds Lauritsen" <thomas@prydslauritsen.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:417689a1$0$23089$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Måske det er Cool Edit Pro, du tænker på? Det kan vist hentes i en
> gratis demo-udgave, men den fulde version koster.

Nemlig. Tak for hjælpen.
--
RM