Hvem har teksten/Lyrik til Malurt: Superlo~
Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 20-10-04 08:49

Hvem har teksten/Lyrik til Malurt: Superlove

Står og skal bruge den... Er der nogle der kan lægge den her - sende link
eller sende pr. e-mail!

På forhånd tusind tak

Carsten

cjtcjtcjt(slet-dette-i-parantes)@hotmail.com

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-10-04 11:09

<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote:

> Hvem har teksten/Lyrik til Malurt: Superlove
>
> Står og skal bruge den... Er der nogle der kan lægge den her - sende
> link eller sende pr. e-mail!

Jeg begriber ikke hvorfor folk bruger disse nyhedsgrupper som *det
første* sted at spørge, i stedet for at se på internettet selv?

I dette tilfælde er Michael Falchs egen hjemmeside selvfølgelig vejen
frem:

http://www.falch.dk/falch/

Mvh
Steen

Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 20-10-04 13:08

> Jeg begriber ikke hvorfor folk bruger disse nyhedsgrupper som *det
> første* sted at spørge, i stedet for at se på internettet selv?

Jeg havde ellers prøvet at søge på Google "Malurt Superlove lyrik" og lyric
uden held!

Man kan selvfølgelig søge på Falchs Hovedside... tænkte jeg ikke lige på!
sorry! Undskyld - håber du kan tilgive mig?

Til gengæld forstår jeg ikke hvorfor folk altid skal brokke sig i NG!

Carsten

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 20-10-04 16:35

Carsten skrev:

> Jeg havde ellers prøvet at søge på Google "Malurt Superlove lyrik" og
> lyric uden held!

Tricket er at inkludere lidt af teksten (hvis man ellers kan huske
noget). Søg for eksempel på "Malurt Superlove supermarked":
http://www.google.dk/search?q=Malurt+Superlove+supermarked

> Til gengæld forstår jeg ikke hvorfor folk altid skal brokke sig i NG!

Hvem er det nu, der brokker sig?

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-10-04 18:44

<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote:

> Jeg havde ellers prøvet at søge på Google "Malurt Superlove lyrik" og
> lyric uden held!

Ok, alletiders. Jeg søgte på "Malurt superlove tekst" - her dukkede
Michael Falchs hjemmeside op som nr. 3 på listen. Ved din egen søgning
med "Malurt superlove lyrik" dukkede hans hjemmeside op som den
allerførste på listen?

> Man kan selvfølgelig søge på Falchs Hovedside... tænkte jeg ikke lige
> på! sorry! Undskyld - håber du kan tilgive mig?

Sagtens - det er ovre

> Til gengæld forstår jeg ikke hvorfor folk altid skal brokke sig i NG!

Næh, det er jo heller ikke din skyld det hele - nu var du bare lige
dråben der fik bægeret til at flyde over for mit vedkommende - sorry.

Der er dog ekstremt mange der *ikke* søger på Google først. Det havde
du dog gjort, desværre bare uden held - det kan du jo ikke gøre ved.

Mvh
Steen

Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 21-10-04 08:59

Men til gengæld ga' Jesper Juellund Jensen et godt tip til at søge på
Google.
Har lige prøvet det.. Det er faktisk godt at søge med lidt af indeholdet i
teksten!