Beth Hart + Jesper Binzer
Fra : Thomas

Dato : 18-10-04 23:26

Hejsa

På P3 spiller de for tiden et covernummer af Rolling Stones'
'Wild Horses', som Beth Hart har indspillet sammen med Jesper
Binzer.
Så vidt jeg kan se, er nummeret kommet på den danske version
af Beth Hart's nye album. Nu gider jeg ikke rigtig købe albummet
igen (Jeg har en udenlandsk version) - for at få det ene nummer
med. Er der nogen der ved om det er kommet på single, eller om
man kan købe det online et sted??

Mvh. Thomas

Fra : Jackie

Dato : 26-10-04 18:56

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message news:<417442f9$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> igen (Jeg har en udenlandsk version) - for at få det ene nummer
> med. Er der nogen der ved om det er kommet på single, eller om

I saw Beth at Smukfest and at Vega Copenhagen this year! I travelled
my way up north just to see her (I'm from Holland).

I am looking for the Wild Horses single or radio DJ promo. Beth Hart
and Jesper Binzer are on the cover. If anyone wants to sell or trade
it, I'm the person you are looking for ;) please email me!!!!

Kirsten
Holland