mere rytme på musik fil
Fra : Johnny B 2000

Dato : 17-10-04 01:41

jeg har et ønske om at prøve at smide noget mere rytme på et nummer som jeg
har på cd ... hvis jeg nu smider den over på pc'en som wav eller mp3, findes
der så et prg. hvor jeg kan lege lidt med lyde på dette nummer ... altså
ligge flere lyde på et eksisterende musiknummer ???
- hvad hedder prg. ?

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Sune Salminen

Dato : 17-10-04 02:11

Johnny B 2000 wrote:
> [...]
> eller mp3, findes der så et prg. hvor jeg kan lege lidt med lyde på
> dette nummer ... altså ligge flere lyde på et eksisterende

Det hedder en Sequencer. Der er mange at vælge imellem. Prøv at søge på
'Sequencer' med google.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Olesen

Dato : 17-10-04 09:18

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det hedder en Sequencer. Der er mange at vælge imellem. Prøv at søge på
> 'Sequencer' med google.

Det er et lidt vanskeligt projekt du har gang i.
Programmet du skal bruge, skal kunne håndtere
både .wav og .mid filer, og det tror jeg ikke
ret mange billig/gratisprogrammer kan.

Hvilke lyde og i hvilket format skal de blandes ?
Hvor kommer dine ekstralyde fra ?

Fra : Svend-Erik Kjær Mads~

Dato : 17-10-04 11:15

Søndag den 17. oktober 2004 10:18 kastede Olesen sig over en af disse

http://audacity.sourceforge.net/

--
/Sv-E
Fjern fjern ved direkte svar !!