Illdisposed på AMF 2004 - YES!!!
Fra : Kong Kent

Dato : 12-10-04 15:40

Lige i røven af udgivelsen af deres nye album bliver de så også bekræftet
til fredag aften på Aalborg Metal Festival d. 5. og 6. november. Kl. 20.30 -
21.30 fredag d. 5/11 er der altså tryk på kedlerne fra Århus' bedste
dødsmetal!

Det ser jeg frem til, da jeg naturligvis er at finde ved dette fremragende
arrangement. Tjek desuden, at også Downset, Zyklon og mange andre fede
navner er på listen i år:

www.aalborgmetalfestival.dk

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 12-10-04 17:56

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ser jeg frem til, da jeg naturligvis er at finde ved dette fremragende
> arrangement. Tjek desuden, at også Downset, Zyklon og mange andre fede

Det eneste dødsmetal jeg synes er virkelig fedt er nok Lamb of God, men det
er jo også en del thrash... Men mange er åbenbart rigtigt begejstrede over
dette band, så det kunne da være man sku give det et forsøg... De er på
RoadRunner for pokker! Kommer selvfølgelig an på hvad billetten koster...

Fra : Q

Dato : 13-10-04 06:46

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> [...]
> dette band, så det kunne da være man sku give det et forsøg... De er på
> RoadRunner for pokker! Kommer selvfølgelig an på hvad billetten koster...

De plejer absolut at være fede live....

225,- for en endags billet
400,- for begge dage..

/peter, som henter billet senere idag..