U2 ekspert søges
Fra : Martin S.

Dato : 11-10-04 19:28

Hvilken DVD fra Elevation Tour 2001 var bedst? Den fra Boston eller
den fra Slane Castle i Irland?
Jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe...

MVH Martin

Fra : Steen

Dato : 11-10-04 19:56

slet 56ZRF wrote:

> Hvilken DVD fra Elevation Tour 2001 var bedst? Den fra Boston eller
> den fra Slane Castle i Irland?
> Jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe...
>
> MVH Martin

Hej,

den fra Boston, har pænest billede og bedst lyd. Den fra Slane har den bedre
live-feel.

Jeg foretrækker Slane.

Du kan evt. se setliste inde på www.u2tours.com

Hilsen

Steen

Fra : Nicolai

Dato : 12-10-04 08:18

> Hvilken DVD fra Elevation Tour 2001 var bedst? Den fra Boston eller
> den fra Slane Castle i Irland?
> Jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe...

Boston er den officielle DVD, men uden "one"

Slane er den fedeste LIVE - så ingen tvivl om du skal have den!

Fra : Martin S.

Dato : 12-10-04 19:27

Nicolai <emailxyznifo@fogh.com> skrev:
>Boston er den officielle DVD, men uden "one"
>Slane er den fedeste LIVE - så ingen tvivl om du skal have den!

Er Slane ikke en officiel U2 udgivelse eller hvad?

MVH Martin

Fra : Nicolai

Dato : 12-10-04 19:32

> Er Slane ikke en officiel U2 udgivelse eller hvad?

Jo, forkert formulering af mig. Boston er bare den "officielle" tour koncert.

Fra : Martin S.

Dato : 13-10-04 00:34

Nicolai <emailxyznifo@fogh.com> skrev:
>Jo, forkert formulering af mig. Boston
>er bare den "officielle" tour koncert.

Okay - det er nemlig også kun den jeg kender i forvejen.
Takker for svarene.

MVH Martin