Mark Knopfler
Fra : Madsen

Dato : 11-10-04 12:55

Hej!!
Juhhuu, så lykkedes det at lande billet til M.K.!
Efter 4 timers kamp, skal vi til Forum Kbh. d. 16/5 2005!!
Hilsen en glad Mark Knopfler-fan.

Fra : Neo

Dato : 11-10-04 13:06

Jup ... jeg skal osse med ... woohoo !

Billetsalget startede kl 10:00 .... og serveren gik "ned" kl 10:00 ...

Men jeg kæmpede dog kun 3 timer ....

Mvh Neo

Fra : Jakob G.

Dato : 11-10-04 17:47

> Juhhuu, så lykkedes det at lande billet til M.K.!
> Efter 4 timers kamp, skal vi til Forum Kbh. d. 16/5 2005!!

- Jeg gik da bare ned i Fona efter arbejdstid og købte to billetter. Det tog
fem minutter...
Ja, ku' ik la' vær'... Undskyld.

Men vi glæder os også!

Ok, det blev ikke Horsens, men det er osse i orden. Og vi sidder heller ikke
forrest, men det er osse i orden. Vi er der...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jacob E.

Dato : 11-10-04 19:36

Madsen wrote:
> Hej!!
> Juhhuu, så lykkedes det at lande billet til M.K.!
> Efter 4 timers kamp, skal vi til Forum Kbh. d. 16/5 2005!!
> Hilsen en glad Mark Knopfler-fan.

Mark Knofler... er det ikke ham, der har lavet den dér titelmelodi fra
"Forsvundne danskere"... hvad er nu liiige den hedder...?

Mvh Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-04 20:32

Jacob E. skrev:

> Mark Knofler... er det ikke ham, der har lavet den dér titelmelodi fra
> "Forsvundne danskere"... hvad er nu liiige den hedder...?

Irish Boy såmend

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-10-04 07:30

Jeg har billet til:

Hamborg, Royal Albert Hall (begge dage) og Forum, Kbh

Fra : Madsen

Dato : 12-10-04 08:18

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har billet til:
>
> Hamborg, Royal Albert Hall (begge dage) og Forum, Kbh

Det må jeg sige, du gør det ordentligt!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-10-04 20:13

Peter Jensen skrev:

> Jeg har billet til:
>
> Hamborg, Royal Albert Hall (begge dage) og Forum, Kbh

Nej tak. Er ikke interesseret.

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-10-04 07:24

Har du nogle bootlegs med MK eller DS som du vil bytte ?

Fra : Madsen

Dato : 12-10-04 08:19

> Har du nogle bootlegs med MK eller DS som du vil bytte ?

Nej, desværre ikke...

Fra : Poul Erik

Dato : 12-10-04 16:24

On Tue, 12 Oct 2004 09:18:49 +0200, "Madsen" <Junk123@mail.dk> wrote:

>"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
>>
>Nej, desværre ikke...

Dire Straits - Dire Straits - Tidlig Øve Session Til Dire Straits.
Dire Straits - On Every Street - Demo.
Dire Straits - Sjældne Numre - Løse numre samlet op fra forskellige
steder.
Dire Straits - Live in Basel - TV optagelse.
Mark Knopfler - Sailing to Philadelphia - Live in Lucca, Italy.
Mark Knopfler - Sjældne Numre - Løse numre samlet op fra forskellige
steder.

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-10-04 09:41

Hej Poul Erik,

Skriv til mig på peter1969@ofir.dk - måske vi kan finde ud af at
bytte.............

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 13-10-04 15:05

In <GKKad.765$8_.324@news.get2net.dk> "Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> writes:

>Har du nogle bootlegs med MK eller DS som du vil bytte ?

MK tillader at man bytter optagelser med ham og du kan download
en del shows med ham lovligt vha. furthurnet programmet.

Mvh
Martin

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-10-04 15:59

Følgende er fundet på MK's hjemmeside:

RECORDING OF GIGS AND PHOTOGRAPHY
Official Statement

The official policy of Mark and PCM is that they have no objection to
fans taking photographs and making recordings of gigs on video, DAT, MD, and
Walkmans providing that in doing so you do not interfere with the enjoyment
of other fans. It is expressly understood that resulting photographs and/or
sound recordings are purely for your personal use only, if we find anybody
seeking to exploit these in any commercial sense then the privilege will be
withdrawn.

Feeds to soundboards will not be provided so please don't ask.

Professional photographic and recording equipment should not be taken
to gigs.

However, there are a number of venues which, irrespective of the
policy of the artist or artist's management, do not allow photography or
recording. Such venues will not permit cameras or recording equipment to be
taken into the concert hall. In these cases, Mark and PCM will respect the
policy of the venues.

We recommend that you check the policy of the venue before taking
cameras and recording equipment to gigs.

Paul Crockford
PCM (11/10/04)