Big fat snake
Fra : Jan Hansen

Dato : 10-10-04 19:30

Hej i gruppen

Jeg leder efter akkorder og måske tabs til nogle af de gode sange de har
skrevet.
Bonjour Madame - Fight for your love osv

Er der nogen der ligger inde med akkorder ?
Er det ulovligt at dele den viden her i gruppen ?

Jan

Fra : Dorte

Dato : 09-11-04 20:02

Hej Jan

Akkorder til Bonsoir Madame (ja..det hedder den altså og ikke
Bonjour..." og til Fight for your love og alle de andre fantastiske
sange kan findes i Bigfatsnake´s sangbog, som sælges for kun 50 kr.
Normalt kan den købes til deres koncerter eller på nettet i deres
fanshop. Kig evt. på www.bigfatsnake.dk

Fra : /Moe

Dato : 09-11-04 20:51

nå, og hvad så ?!? det her er ikke en salgsgruppe

Fra : -V-

Dato : 09-11-04 21:41

/Moe wrote:
> nå, og hvad så ?!? det her er ikke en salgsgruppe

Tænk, jeg synes at det var et rimeligt relevant og velmenende svar på det
oprindelige spørgsmål..

Vil du nu forvise mig til dk.snak, fordi jeg ikke skriver noget om musik?

-V-

Fra : /Moe

Dato : 09-11-04 22:05

ok, jeg var en kende for hurtig og opfangede ikke lige i indlægget at det
var et svar på et andet indlæg.. det første indlæg har jeg så bare ikke, den
jeg svarede på var det indlæg der var i gruppen som det øverste (og
eneste)..

Fra : -V-

Dato : 09-11-04 22:16

/Moe wrote:
> [...]
> det var et svar på et andet indlæg.. det første indlæg har jeg så
> bare ikke, den jeg svarede på var det indlæg der var i gruppen som

Og starten på indlægget "Hej Jan" sagde dig ikke, at det måske var et svar
på et andet indlæg?

-V-

Fra : /Moe

Dato : 10-11-04 00:19

og mit svar :
> ok, jeg var en kende for hurtig

siger dig måske lidt om det samme.. lad det nu ligge, ingen har brækket
nogen lemmer endnu :)