Hvem har lavet...
Fra : Mike

Dato : 07-10-04 14:52

Hej jeg hørte en sang i radioen den anden dag, som jeg syntes var meget
sjov. Den lød således: Så begyndte vi at snakke, ikke tale, bar snakke, Som
man gør det bedst på valbybakke!"

Hvem har lavet den?

MVH
Mike

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 07-10-04 14:58

Mike wrote:
> [...]
> meget sjov. Den lød således: Så begyndte vi at snakke, ikke tale, bar
> snakke, Som man gør det bedst på valbybakke!"

Peter Sommer - Valby Bakke
Hvis du kan lide den, kan du muligvis med fordel lytte til hr. Sommers
orkester Superjeg. De har vist udgivet to plader..

hæj
Mads

Fra : Mike

Dato : 07-10-04 15:08

> [...]
> Hvis du kan lide den, kan du muligvis med fordel lytte til hr. Sommers
> orkester Superjeg. De har vist udgivet to plader..

Tak for det

Fra : Mr bob

Dato : 07-10-04 16:44

"Mads Rahbek Hougaard" <m@INGENSPAMmadshougaard.dk> skrev i en meddelelse

> Peter Sommer - Valby Bakke
> Hvis du kan lide den, kan du muligvis med fordel lytte til hr. Sommers
> orkester Superjeg. De har vist udgivet to plader..

efter min bedste overbisning så er det ikke noget nær samme stil superjeg
har lavet.
Men ellers et lækkert band.

Jackie

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 08-10-04 10:50

Mr bob wrote:

> efter min bedste overbisning så er det ikke noget nær samme stil
> superjeg har lavet.
> Men ellers et lækkert band.
>
> Jackie

Det har du ret i - jeg synes heller ikke det er samme "stil". Men hvis dét
Mike godt kan lide ved 'Valby Bakke' er Peter Sommers vokal, finurlige sprog
og iagttagelser, så tror jeg også der vil være noget at hente på Superjegs
plader.. men der mangler naturligvis et 'også' i mit første indlæg. Syn's
bare det var værd at fortælle at han har lavet andet end hans soloplade.

hæj
Mads

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-04 20:14

"Mike" <hr_mike@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej jeg hørte en sang i radioen den anden dag, som jeg syntes var meget
> sjov. Den lød således: Så begyndte vi at snakke, ikke tale, bar snakke,
> Som man gør det bedst på valbybakke!"
>
> Hvem har lavet den?

Du har jo fået svar på hvem der har lavet den - jeg ville selv bare ønske
det aldrig var blevet lavet

Jeg hader det nummer...

> MVH
> Mike