Knopfler i DK
Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 06-10-04 11:37

Læs mere her:
http://www.horsens-folkeblad.dk/default.asp?artikelid=9222

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Jakob G.

Dato : 06-10-04 12:03

Hvem forhandler billetter til Forum Horsens? - Bare for at være klar...

--
Hilsen Jakob

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 06-10-04 12:28

Jakob G. skrev...

> Hvem forhandler billetter til Forum Horsens? - Bare
> for at være klar...

Normalt er det Horsens Ny Teater, men det kan variere så vidt jeg ved.

Ifølge JP vil billetter til koncerterne i Forum, København, 16 Maj og Forum
Horsens, 17. Maj blive sat til salg via BilletLugen.dk (det gamle
e-billetter) og i Fona (!?) fra mandag d. 11/10 klokken 10:00.

Mark Knopfler til Danmark
http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=2654234/

Billetsalg Horsens:
- http://www.hnt.dk/defaultnext.asp?mode=arrangement&id=985