DR2
Fra : Rundude

Dato : 05-10-04 21:04

Hvilken radiokanal bliver spillet på DR2?

Jeg sad og læste om de forskellige programmer på DR2 i går morges ved ca
8-tiden og der var det mest pragtfulde stykke musik.
En der hedder Andreas (Schell?) - der sang fantastisk..... nogen der kan
hjælpe mig?

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : SvendeBent

Dato : 09-10-04 11:27

"Rundude" <RundudeSPAM@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8-tiden og der var det mest pragtfulde stykke musik.
> En der hedder Andreas (Schell?) - der sang fantastisk..... nogen der kan

Det er P2 :)

mvh SvendeBent