Robbie Williams - Angels??
Fra : Frank Sørensen

Dato : 30-09-04 13:13

Robbie har sunget nummeret angels, men hvis jeg husker rigtigt er det ikke
ham der har lavet nummeret oprindeligt. Nogen der kan huske hvem ?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Kim

Dato : 30-09-04 16:14

Frank Sørensen wrote:
> Robbie har sunget nummeret angels, men hvis jeg husker rigtigt er det
> ikke ham der har lavet nummeret oprindeligt. Nogen der kan huske hvem
> ?

Ifølge coveret (Life thru a lens) er den skrevet af Robbie Williams og Guy
Chambers

Mvh Kim

Fra : Brian

Dato : 30-09-04 16:49

Hejsa

Kim skrev:
> Ifølge coveret (Life thru a lens) er den skrevet af Robbie Williams
> og Guy Chambers

Forleden hørte jeg Jessica Simpson maltraktere den, det var dælme stygt.
Normalt er jeg hverken til Robbie eller Simpson, men hendes
"fortolkning" af den sang, fik det sgu til at vende sig i mig....

/Brian

Fra : Thomas

Dato : 30-09-04 21:03

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*HULABULA*adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Robbie har sunget nummeret angels, men hvis jeg husker rigtigt er det ikke
> ham der har lavet nummeret oprindeligt. Nogen der kan huske hvem ?

Det er Robbie himself der har skrevet den.. Med assistence fra Guy Chambers,
som jo har medvirket på stort set alt Robbie har lavet (med undtagelse af
det
nye album 'Escapology'
- Så du husker ikke rigtigt

Mvh. Thomas

Fra : RH

Dato : 30-09-04 21:20

Thomas wrote:
> [...]
> som jo har medvirket på stort set alt Robbie har lavet (med undtagelse af

Jeg tror nu, at det er lige omvendt!

Fra : Thomas

Dato : 30-09-04 23:04

"RH" <invalid@none.no> skrev i en meddelelse

Chambers,

> Jeg tror nu, at det er lige omvendt!

Well... Then you would be wrong... Men det er vel afhængig af hvordan man
ser
på det. Robbie har skrevet teksten - alene. Og han har medvirket til at
skrive
musikken. Så jeg vil da mene Robbie har større del i den sang, end Guy
Chambers.

..Thomas