NY MJ Box på vej...
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 30-09-04 11:32

Disc 1
1 I Want You Back
2 ABC
3 I'll Be There
4 Got To Be There
5 I Wanna Be Where You Are
6 Ben
7 Dancing Machine
8 Enjoy Yourself
9 Ease On Down The Road
10 You Can't Win
11 Shake Your Body (Down To The Ground) (Demo)
12 Shake Your Body (Down To The Ground)
13 Don't Stop 'Til You Get Enough
14 Rock With You
15 Off The Wall
16 She's Out Of My Life
17 Sunset Driver (Previously unreleased)
18 Lovely One
19 This Place Hotel

Disc 2
1 Wanna Be Startin' Somethin'
2 The Girl Is Mine
3 Thriller
4 Beat It
5 Billie Jean
6 P.Y.T. (Pretty Young Thing) (Demo)
7 Someone In The Dark
8 State Of Shock
9 Scared Of The Moon (Previously unreleased)
10 We Are The World (Demo)
11 We Are Here To Change The World (Previously unreleased)

Disc 3
1 Bad
2 The Way You Make Me Feel
3 Man In The Mirror
4 I Just Can't Stop Loving You
5 Dirty Diana
6 Smooth Criminal
7 Cheater (Previously unreleased)
8 Dangerous (Original version)
9 Monkey Business (Previously unreleased)
10 Jam
11 Remember The Time
12 Black Or White
13 Who Is It (HIS Mix)
14 Someone Put Your Hand Out

Disc 4
1 You Are Not Alone
2 Stranger In Moscow
3 Childhood (Theme From "Free Willy 2")
4 On The Line (Previously unreleased)
5 Blood On The Dance Floor
6 Fall Again (Previously unreleased)
7 In The Back (Previously unreleased)
8 Unbreakable
9 You Rock My World
10 Butterflies
11 Beautiful Girl (Previously unreleased)
12 The Way You Love Me (Previously unreleased)
13 We've Had Enough (Previously unreleased)

Disc 5
1 Jam
2 Wanna Be Startin' Somethin'
3 Human Nature
4 Smooth Criminal
5 I Just Can't Stop Loving You
6 She's Out Of My Life
7 I Want You Back
8 I'll Be There
9 Thriller
10 Billie Jean
11 Working Day And Night
12 Beat It
13 Will You Be There
14 Black Or White
15 Heal The World
16 Man In The Mirror
Disc 5 er en DVD concert: Bukarest 1992 Dangerous World Tour

Hvis man vil lytte til nogle små klip af sangene, så besøg:
http://www.sonymusicstore.com/store/catalog/MerchandiseDetails.jsp?merchId=7
3562

MVH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Thomas

Dato : 30-09-04 11:44

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Nå han skal nok have nogen penge ind, så han kan betale advokat-regningen.

Så jeg vil da håbe den ikke sælger ret godt...

..Thomas

Fra : Troels

Dato : 30-09-04 14:39

> 2 ABC
> 2 The Girl Is Mine
> 6 P.Y.T. (Pretty Young Thing) (Demo)
> 3 Childhood (Theme From "Free Willy 2")
> 11 Beautiful Girl (Previously unreleased)

Hehe, der er jo nærmest sådan et tema

/Troels

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-09-04 14:47

Troels wrote:

> Hehe, der er jo nærmest sådan et tema

LOL...

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 30-09-04 22:07

Da jeg er metalhead er det begrænset hvad pop jeg lytter til... Men Michael
Jackson er mit gamle barndomsidol, så jeg nægter at tro på beskyldningerne,
han må da også være utroligt dum for at gøre sådan noget... Jeg benægter
ikke, at han er sindssyg... Men jeg betragter ham mere som en sindsforvirret
engel, end en klam pædofil...
Jeg skal sikkert have den boks...

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 01-10-04 07:17

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message
> [...]
> han må da også være utroligt dum for at gøre sådan noget... Jeg benægter
> ikke, at han er sindssyg... Men jeg betragter ham mere som en

Rart at høre, at man ikk er den eneste her på denne nyhedsgruppe, som skal
have fingre i den boks hehe...
Manden er jo genial, så er den diskussion slut!

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-10-04 09:46

GREGERS HANSEN wrote:

> Rart at høre, at man ikk er den eneste her på denne nyhedsgruppe, som skal
> have fingre i den boks hehe...
> Manden er jo genial, så er den diskussion slut!

Jeg synes at han er lettere kedelig og talentløs. Han har jo ikke lavet
noget godt eller nyt i årevis. "Thriller" og "Off The Wall" var hans
bidrag til musikken. Og måske Bad, men der er sgu langt mellem snapsene.
Mænd som Prince og Stevie Wonder har lavet laaangt mere der kvalificerer
til betegnelsen "genial". Don't believe the hype!

/David

Fra : Flemming N.

Dato : 01-10-04 14:47

On Fri, 01 Oct 2004 10:46:01 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Mænd som Prince og Stevie Wonder har lavet laaangt mere der kvalificerer
>til betegnelsen "genial". Don't believe the hype!

Det er godt nok ved at være årevis siden prince lavede noget musik der
var værd at høre på

MJ's bedste album derimod er uden tvivl Dangerouse og selv om han
er utroligt sær skal jeg da også bestemt have det nye boxsæt *S* om så
ikke andet på grund af de nye numre

mvh,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-10-04 15:51

Flemming N. wrote:

> MJ's bedste album derimod er uden tvivl Dangerouse og selv om han
> er utroligt sær skal jeg da også bestemt have det nye boxsæt *S* om så
> ikke andet på grund af de nye numre

Ja den salgsteknik slår sjældent fejl

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-10-04 18:26

Flemming N. wrote:

> Det er godt nok ved at være årevis siden prince lavede noget musik der
> var værd at høre på

Har du hørt hele Musicology?

Der er et par fede tracks på den der minder en del om hans ældre
materiale.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Flemming N.

Dato : 01-10-04 23:04

On Fri, 1 Oct 2004 19:26:18 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Har du hørt hele Musicology?
>
>Der er et par fede tracks på den der minder en del om hans ældre
>materiale.

Ja, jeg har hørt den, og det er ikke et album der rigtigt kan fange
mig, der er et par halv gode sange på det, men intet rigtigt godt. Dog
er videoen til 'Cinnamon Girl" en af de bedste vidoer han har lavet i
lang tid....

mvh,

Flemming

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-10-04 00:49

Flemming N. wrote:

> Ja, jeg har hørt den, og det er ikke et album der rigtigt kan fange
> mig, der er et par halv gode sange på det, men intet rigtigt godt.

Okay. Jeg synes det er en fed plade. Jeg synes bedst om 'What do U want
me 2 do'.. Det minder mig om 'The Ballad Of Dorothy Parker' fra Sign of
the Times, både i opbygning og lyde..ikke mindst på grund af den
legendariske trommemaskine som han har brugt så meget, Sequential
Drumtraks.

Hvike Prince numre ka' du li'?

Dog
> er videoen til 'Cinnamon Girl" en af de bedste vidoer han har lavet i
> lang tid....

Tak for tippet, den har jeg ikke set.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Flemming N.

Dato : 02-10-04 10:50

On Sat, 2 Oct 2004 01:48:55 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Hvike Prince numre ka' du li'?

Bl.a Sing O' the times, Raspberry Beret, Alphabet St, Batdance, When
doves cry, 1999, Little Red Corvett men han har lavet rigtigt
mange gode numre....

>Tak for tippet, den har jeg ikke set.

Du kan se de her:

http://mp.aol.com/video.index.adp?mxid=1199842

Flemming

Fra : Heinrich

Dato : 01-10-04 16:06

x-no-archive: yes

David Rasmussen wrote:

> [...]
> Mænd som Prince og Stevie Wonder har lavet laaangt mere der kvalificerer
> til betegnelsen "genial". Don't believe the hype!

Prince har jeg aldrig brudt mig om, da han mangler harmonier,
melodiøsitet og struktur i sine sange. Samtidig har han en forfærdelig
sangstemme.
Stevie Wonder har lavet mange fremragende sange. "Lately" er en af mine
absolute yndlingsmelodier og den kan få mig til at fælde en tåre eller
flere. Dog har han også lavet meget skidt.
Kunstnere som Elton John, George Michael, Stevie Wonder og Billy Joel er
i mine ører meget dygtigere end både Michael Jackson og Prince.

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-10-04 18:25

Heinrich wrote:
> x-no-archive: yes

> Prince har jeg aldrig brudt mig om, da han mangler harmonier,
> melodiøsitet og struktur i sine sange. Samtidig har han en forfærdelig
> sangstemme.

AJC... Hvorfor skifter du egentlig navn hele tiden?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.