SACD
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 27-09-04 19:22

Hej

Efter at jeg nu har fået mig en DVD der også kan spille SACD, kunne jeg godt
tænke mig at få nogle SACD skiver.
Men hvad findes der ? Jeg har hørt at Sting - Fields of Gold og Pink Floyd -
Dark Side of the Moon er rigtig godt indspillet.
Jeg lytter meget til Jack Johnson, Ben Harper, Robben Ford, Bob Schneider og
den dur. Er der noget godt på SACD i den genre ?

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 27-09-04 20:10

> Efter at jeg nu har fået mig en DVD der også kan spille SACD, kunne
> jeg godt tænke mig at få nogle SACD skiver.
> Men hvad findes der ?

Masser - og masser der er godt (samt noget der er mindre heldigt). Se
eventuelt www.sa-cd.net

Mvh
Steen

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-09-04 10:37

Morten Wulff Nielsen wrote:
> [...]
> Jeg lytter meget til Jack Johnson, Ben Harper, Robben Ford, Bob Schneider og
> den dur. Er der noget godt på SACD i den genre ?

Køb noget Eric Bibb. Det er exceptionelt godt indspillet, og udgivet på
SACD. Og passer måske meget godt ind i det musik du hører.

/David

Fra : zcully

Dato : 28-09-04 21:13

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote in
message news:ISY5d.5099$mj2.2555@news.get2net.dk...
> [...]
og
> den dur. Er der noget godt på SACD i den genre ?

Jeg har lige købt Depeche Mode - 101 på SACD. Men så fandt jeg ud af at min
DVD afspiller ikke kan spille dem Den er gammel, så jeg har kig på ny
snart.
Men fed fed cd. Men kan desværre ikke fortælle meget om kvaliteten på
SACD'en da jeg kun har hørt den på min computer.

/Zcully

Fra : Steen Schmidt

Dato : 28-09-04 22:15

> Jeg har lige købt Depeche Mode - 101 på SACD. Men så fandt jeg ud af
> at min DVD afspiller ikke kan spille dem Den er gammel, så jeg
> har kig på ny snart.

Den kan ellers anbefales som SACD - vær dog sikker på at det er den
fixede version. Den første batch havde en fejl således at ét eller
flere af tracks 3,4 & 5 ikke kunne afspilles i multichannel. Jeg vil
anbefale dig at få det kontrolleret hurtigst muligt om du har den nye
version (mht. at få den byttet).

Mvh
Steen

Fra : zcully

Dato : 29-09-04 21:14

"Steen Schmidt" <ssc01@newmail.dk> wrote in message

> [...]
> flere af tracks 3,4 & 5 ikke kunne afspilles i multichannel. Jeg vil
> anbefale dig at få det kontrolleret hurtigst muligt om du har den nye

Uh hvordan kan man se det??