Q : Dario Von Slutty
Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-09-04 18:08

hvem er han og er der nogen der kender hans rigtige navn ?

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Hauge

Dato : 24-09-04 18:31

Hejsa
Johnny B 2000 wrote:
> hvem er han og er der nogen der kender hans rigtige navn ?

Jeg mener at der på original-cd'en, står en link til et pladeselskab, mon
ikke der evt. står noget der?

Mvh Hauge

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-04 00:13

"Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> wrote in message
> hvem er han og er der nogen der kender hans rigtige navn ?
>
> --
> Johnny [2000 Frb.]

http://www.dariovonslutty.dk/

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 00:53

x-no-archive: yes

Johnny B 2000 wrote:

> hvem er han og er der nogen der kender hans rigtige navn ?

Han er en talentløs nar!

Fra : Hauge

Dato : 25-09-04 09:11

Hejsa
Heinrich wrote:
> Han er en talentløs nar!

Wow, sikke en seriøs udtalelse, er det ikke bare dig selv du snakker om?

Han må sq da have talent, for han kan tjene penge på det, og det er jo reelt
det eneste det går ud på..

/Hauge

Fra : Kasper Aae

Dato : 25-09-04 15:54

On Sat, 25 Sep 2004 10:11:24 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Wow, sikke en seriøs udtalelse, er det ikke bare dig selv du snakker om?
>
>Han må sq da have talent, for han kan tjene penge på det, og det er jo reelt
>det eneste det går ud på..

Kommer lidt an på hvad du mener med talent. Talent for at sælge ud,
med et døgnfluekoncept, ja, muligvis - men hvis det et talent for det
musikalske du mener, så er du vist lang fra målet.

--
Kasper Aae

Fra : Hauge

Dato : 25-09-04 16:02

Hejsa
Kasper Aae wrote:
> Kommer lidt an på hvad du mener med talent. Talent for at sælge ud,
> med et døgnfluekoncept, ja, muligvis - men hvis det et talent for det
> musikalske du mener, så er du vist lang fra målet.

Er jeg langt fra målet? Hvad mener du med det?

Så vidt jeg ved, så er der forskellig smag, ikke at jeg syntes DVS er meget
ved, så er der nu godt nok andet musik jeg betegner som en del ringere.

Du hører nok også noget musik som jeg betegner som affald, altså kan jeg jo
til det sige, at det musik er lavet af en helt uden talent..
Kan du følge sammenligningen? Det handler om smag, ikke om mangel på smag.

Mvh Hauge

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 16:24

x-no-archive: yes

Hauge wrote:
> [...]
> til det sige, at det musik er lavet af en helt uden talent..
> Kan du følge sammenligningen? Det handler om smag, ikke om mangel på smag.

Folk som synes, at Dario Von Slutty har musikalsk talent, har altså et
stort problem!
Ligeledes med dem som synes om Dick & Gay, Kylie, Britney og om dem som
synes om hip hop, rap, techno, nymoderne jazz, trash metal eller hvad
fanden det larm efterhånden kaldes!

Se selv på det lort som ligger på den officielle Top 40 albumliste.
Meget af det kan knap nok kaldes for værende musik, da der mangler
harmonier, struktur og melodiøsitet!

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 25-09-04 17:33

> Ligeledes med dem som synes om Dick & Gay, Kylie, Britney og om dem som
> synes om hip hop, rap, techno, nymoderne jazz, trash metal eller hvad
> fanden det larm efterhånden kaldes!

Der er sikkert også en del, der mener, at det du hører, er noget lort (uden
at jeg ved, hvad det så er), men de dizzer da ikke din musik på den måde,
gør de?
Desuden har du ret i, at dele af det nævnte ikke lige ligger på min top 10,
men andet gør faktisk. Har jeg så heller ikke nogen smag? Eller er min smag
bare anderledes?

--

MVH Claus Ellegaard Skytte, Ringe

Fra : Johnny B 2000

Dato : 25-09-04 20:45

ja jørgen hjorting har ikke levet forgæves .... som DVS synger samles der
ind i en stomipose

hver sin smag ... det gælder også musik

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 21:10

x-no-archive: yes

Johnny B 2000 wrote:

> ja jørgen hjorting har ikke levet forgæves .... som DVS synger samles der
> ind i en stomipose
>
> hver sin smag ... det gælder også musik

Lige netop musik har ikke noget med smag at gøre!

Fra : -V-

Dato : 25-09-04 21:29

Heinrich wrote:

> Lige netop musik har ikke noget med smag at gøre!

Hvad da?

-V-

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 21:49

x-no-archive: yes

-V- wrote:

> Hvad da?

Det har noget med forståelse at gøre, ikke smag.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-09-04 22:23

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det har noget med forståelse at gøre, ikke smag.

Det er da så trist for dig, for så forstår du dig ikke på musik
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Heinrich

Dato : 25-09-04 22:31

x-no-archive: yes

Ivan V. Klattrup wrote:

> Det er da så trist for dig, for så forstår du dig ikke på musik

Nå?
Ved du da, hvad jeg lytter til af musik?
Hvad lytter du selv til?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-09-04 00:15

Heinrich wrote:
> x-no-archive: yes

> Nå?
> Ved du da, hvad jeg lytter til af musik?
Et vildt gæt: The Corrs, Guns N Roses og mere The Corrs?

Fra : Heinrich

Dato : 26-09-04 00:55

x-no-archive: yes

Robert Eriksen wrote:

> Et vildt gæt: The Corrs, Guns N Roses og mere The Corrs?

Jeg lytter altså også til andet, men indrømmer da gerne, at jeg aldrig
bliver træt af de ovenstående grupper (håber jeg da ikke).
Imens alle andre har vendt The Corrs ryggen (deres fremragende nye album
har vist ikke solgt særlig godt), så står jeg trofast tilbage.

Synd at musikken ikke mere er nok til at få succes. Nu kan man kun opnå
succes, hvis man rager sig i skridtet, mens men taler hurtigt i stedet
for at synge, samtidig med at musikken styres af en computer. Det er jo
cool og det er desværre det, de unge vil have idag!
Se bare aftenens MGP!
For mig at se, er det en forkert udvikling og er endnu et bevis på,
hvordan folk bliver mere og mere overfladiske.
Hellere have een Andrea Corr end både Britney S, Kylie M, Christina A og
mange andre sangerinder tilsammen...og nej jeg taler om musikalsk talent
og ikke det andet!

Fra : Nerdiac ~ Don G.

Dato : 26-09-04 11:52

"Heinrich" skrev...

TROLL ALERT!

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : Johnny B 2000

Dato : 27-09-04 14:50

du snakker bare for at snakke ...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 28-09-04 21:31

HVAD SKER DER FOR FOLK????? Hvorfor begynder i at svine manden til bare
fordi han stiller et stille og roligt spørgsmål? Det er da ligemeget om
Dario Von Slutty er en talentløs nar eller hvad han er! Han ville bare vide
hvad han hed rigtigt! Det er da for trist at mavesure folk skal komme på
nyhedsgrupperne og begynde at svine folk til..... Det fatter jeg ikke.

Men nok om det! JEG skal helt sikkert ind og se ham i KB Hallen:)

Held og lykke Jhonny B

MVH.
Michael

Fra : Johnny B 2000

Dato : 28-09-04 21:44

så ses vi sikkert derinde ... snitterne fra Kira .o)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 26-09-04 12:10

Heinrich wrote:
> x-no-archive: yes

> Lige netop musik har ikke noget med smag at gøre!

Øh javel ja, den må du da gerne lige forklare yderligere.

Søren

Fra : Otto J.

Dato : 26-09-04 11:06

> Folk som synes, at Dario Von Slutty har musikalsk talent, har altså et
> stort problem!

Læs nu hvad det er Hauge skriver! Han siger at DVS har talent for at tjene
penge, ikke at han har talent for at lave musik.

Mvh. Otto

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-09-04 22:01

On Sat, 25 Sep 2004 17:02:25 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Du hører nok også noget musik som jeg betegner som affald, altså kan jeg jo
>til det sige, at det musik er lavet af en helt uden talent..
>Kan du følge sammenligningen? Det handler om smag, ikke om mangel på smag.

Ja, selvfølgelig handler det om smag, men ikke 100%. Der er visse
objektive kriterier man kan vurdere ud fra, for at bedømme om noget er
på et musikalsk højt plan (uden at man nødvendigvis bryder sig om
musikken) eller om det er en billig samlebåndsproduktion, hvis eneste
formål er at skabe en døgnflue.

--
Kasper Aae

Fra : Otto J.

Dato : 27-09-04 11:31

> [...]
> på et musikalsk højt plan (uden at man nødvendigvis bryder sig om
> musikken) eller om det er en billig samlebåndsproduktion, hvis eneste

Man kan godt have talent for at skabe døgnfluer uden at have talent for at
skabe musik der er "på et musikalsk højt plan".

Mvh. Otto

Fra : steffen martin

Dato : 25-09-04 09:18

"Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hvem er han og er der nogen der kender hans rigtige navn ?
>
> --
> Johnny [2000 Frb.]

"Jeg er Dario von Slutty, Danmarks største erotik-sanger, kommet direkte med
spritbåden fra det skønne Leverkussen for at befri danskerne fra
småborgerlighed, indavl ...og trætte patter! -og jeg er kommet for at
blive!!! "

Ihhh ja, det siger virkelig meget om manden.
Dette er taget fra hans hjemmeside.

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Hauge

Dato : 25-09-04 09:48

Hejsa
steffen martin wrote:
> Ihhh ja, det siger virkelig meget om manden.

Det siger også utroligt meget om folk her i gruppen, at de ikke kan finde ud
af at bruge en søgemaskine.
Prøv nu fx. at tage google, den er smart, og ved søgning på <topic>, får man
en link : http://www.cb-oleb.dk/ hvorpå der står:

---
DARIO VON SLUTTY - tidligere diskofil forsanger med nyt kanon hit -
---

Og udfra det er det nok ret nemt at finde ud af hvem manden er..

Mvh Hauge

Fra : Jacob E.

Dato : 25-09-04 11:21

Hauge wrote:
> Det siger også utroligt meget om folk her i gruppen, at de ikke kan
> finde ud af at bruge en søgemaskine.

Det siger også en hel del om folk, når der skrives indlæg som får alle andre
til at fremstå dummere end sig selv.

Du kunne have nøjes med at poste linket (og give dig selv et klap på
skulderen) - ovenstående kommentar var vist overflødig, ikke sandt?

Jacob E.

Fra : Hauge

Dato : 25-09-04 11:51

Hejsa
Jacob E. wrote:
> Det siger også en hel del om folk, når der skrives indlæg som får
> alle andre til at fremstå dummere end sig selv.

Jeg svarede bare i samme stil som det indlæg jeg besvarede..

> Du kunne have nøjes med at poste linket

Jada, men det gjorde jeg ikke, og fortryder heller ikke.

> (og give dig selv et klap på
> skulderen)

Det behøver jeg ikke.

> - ovenstående kommentar var vist overflødig, ikke sandt?

Netop, *ikke* sandt..

/Hauge

Fra : Troels

Dato : 25-09-04 13:39

> Jeg svarede bare i samme stil som det indlæg jeg besvarede..

Jeg synes det var et fint svar!

Venlig hilsen
Troels
- Smagsdommer og netbetjent

Fra : Johnny B 2000

Dato : 25-09-04 13:38

og hvem er forsangeren så fra diskofil

jeg søger et navn ikke hvad han har lavet

Fra : Hauge

Dato : 25-09-04 14:48

Hejsa
Johnny B 2000 wrote:
> og hvem er forsangeren så fra diskofil

Har du evt. prøvet det jeg skrev i mit indlæg?
Hint: google.com

> jeg søger et navn ikke hvad han har lavet

Hehe, så prøv at søge lidt

Mvh Hauge

Fra : Johnny B 2000

Dato : 25-09-04 16:24

kunne jo være at der var nogen der vidste lidt mere end google

Fra : Niels

Dato : 26-09-04 14:25

On Fri, 24 Sep 2004 19:08:02 +0200, "Johnny B 2000"
<johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> wrote:

>hvem er han og er der nogen der kender hans rigtige navn ?

Hej.
Skulle være et af fjolserne fra gruppen Discofil.
Kender ikke navnet.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 14:32

Niels skrev:

> Hej.

Hej

> Skulle være et af fjolserne fra gruppen Discofil. Kender ikke navnet.

Fjols? Kan du beskrive det nærmere uden at komme ind på smag?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Niels

Dato : 26-09-04 15:08

Tidligere Discofil forsanger kaldet Onkel Finn.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 15:26

Niels skrev:

> Tidligere Discofil forsanger kaldet Onkel Finn. On Sun, 26 Sep 2004

Øhh?