dansk/"hollansk" sang
Fra : René & Mette

Dato : 24-09-04 13:16

Jeg hørte den igår og hørte hvad de og den hed.....men har glemt igen
nogen der ved hvad jeg snakker om?, hvis der skulle være, hvad er det så
lige den hedder den sang der

René

Fra : Lestat

Dato : 24-09-04 13:28

> Jeg hørte den igår og hørte hvad de og den hed.....men har glemt igen
> nogen der ved hvad jeg snakker om?, hvis der skulle være, hvad er det

> lige den hedder den sang der

Mon ikke det er Ikscheltaschel med Putuni

/Morten

Fra : René & Mette

Dato : 24-09-04 14:54

> Mon ikke det er Ikscheltaschel med Putuni
>
> /Morten

det er jo lige det det er

men tak for alle svar

Fra : Snavox

Dato : 24-09-04 13:57

Hej

> Jeg hørte den igår og hørte hvad de og den hed.....men har glemt igen
> nogen der ved hvad jeg snakker om?, hvis der skulle være, hvad er det
> så
> lige den hedder den sang der

Team Easy On-sangen?

Hilsen Poul

---

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-04 14:53

Snavox <snavox@msn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:415419a6$0$243$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej

______

Øhhhh...... Det er jo ikke mange ledetråde du giver. Men nu kan jeg ret godt
selv lide hollandsk musik og kender derfor nogle af de populæreste grupper
dernede. Her får du lige en kopi af mit kartotek med hollandsktopmusik.

PALINGPOP (Hollandsktopmusik)

Mounth And Macneal (I see a star)
The Cats (One way wind)
Pussycat (Mississippi)
Teach In (Dingadong - In the summernight)
Luv (Trojan horse)
Geoge Baker Selection (Paloma Blanca)
Bucks Fizz (Making your mind up)
Brootherhood Of Man (Sawe your kisses for mee)

Hilsen Åge

Fra : preben nielsen

Dato : 25-09-04 09:05

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41542562$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Bucks Fizz (Making your mind up)

Hollandsk ???? De er engelske og vandt Melodi Grand Prix for
Storbritanien

http://www.bucksfizzearlyyears.co.uk/

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-09-04 16:37

preben nielsen <prel@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4155268f$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hollandsk ???? De er engelske og vandt Melodi Grand Prix for
> Storbritanien
_________

Det var vist en lille fejlpostering i mit kartotek. Jeg tænkte på
hollandsktop-gruppen (Palingpop-gruppen) "BZN".

http://www.hollandrocks.nl/jump/bio/bz463.html

Fra : Jakob

Dato : 26-09-04 14:03

Team Easy On-sangen!!