Gæt en sang...
Fra : Brian

Dato : 21-09-04 20:05

Hejsa

Jeg har haft en sang i hovedet temmelig lang tid.
Jeg mener jeg hørte den første gang omkring 98/99 eller deromkring, og jeg
har faktisk ikke rigtig hørt den siden den periode.

Anywho, teksten går, frit fra krydderbollen, cirka sådan:

I wanna be your movie star
I wanna be where ever you are
I just wanna be with you, I just wanna be with you

Det bliver sunget af en letsnøvlende mand, så det er muligt at teksten er
helt skudt ved siden af.

Google gi'r mig ikke rigtigt noget.

5 virtuelle, følsomme slask i måsen, til den første der finder noget
brugbart

/Brian

Fra : Claus Skaarup

Dato : 21-09-04 21:48

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I wanna be your movie star
> I wanna be where ever you are
> I just wanna be with you, I just wanna be with you

"The Dawn" med "Superman" er mit bud. Det lykkedes mig at finde et lydklip:
http://home8.inet.tele.dk/dawn/audio/Superman11khz8bit.wav

Det var vist det, man med rette kan kalde et one hit wonder. Det er
enestående, at deres hp eksisterer endnu...
http://home8.inet.tele.dk/dawn/da/

mvh Claus

Fra : Brian

Dato : 21-09-04 22:09

Hejsa

Claus Skaarup skrev:

<Klip noget uforståeligt>

> "The Dawn" med "Superman" er mit bud. Det lykkedes mig at finde et
> lydklip: http://home8.inet.tele.dk/dawn/audio/Superman11khz8bit.wav

Fantastisk, det er sgu den

> Det var vist det, man med rette kan kalde et one hit wonder. Det er
> enestående, at deres hp eksisterer endnu...
> http://home8.inet.tele.dk/dawn/da/

Jeg er faktisk lidt skuffet. Jeg troede det var sådan en flok amerikanske
hængerøve, og så er det sådan en flok rentvaskede danskere

Men tak for hjælpen - det var jo ikke så svært

/Brian