Hvalborg <>akkorder
Fra : Rundude

Dato : 21-09-04 19:49

Hej!

jeg har fået smidt min Hvalborg væk med akkorder og nu skal jeg bruge
den....

Nogen der kan hjælpe og ja, google er min ven men dog ik så meget at jeg kan
finde akkorderne

mvh
Rundude aka kenneth

Fra : Karina Hjorth

Dato : 21-09-04 20:55

> [...]
> den....
> Nogen der kan hjælpe og ja, google er min ven men dog ik så meget at jeg

Jeg kan lige scanne den ind til dig - der kommer en mail!

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Thomas H.

Dato : 22-09-04 07:53

"Rundude" <RundudeSPAM@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den....
>
> Nogen der kan hjælpe og ja, google er min ven men dog ik så meget at jeg

Hmm er den ikke rimelig let hvis man har melodien i hovedet? (som de fleste
vel har)

Er på arbejde, men prøver lige fra hovedet :

F#m
x2

C#m
Abm
C#m
Abm

F#m
Abm

+ nogle 7'ere på mange af dem.
.....vil ikke hænges op på det, men mon ikke du selv kan finde ud af det hvis
der er fejl

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 22-09-04 09:19

> [...]
> den....
>
> Nogen der kan hjælpe og ja, google er min ven men dog ik så meget at jeg

Ellers kan du måske skrive ind til Henrik Solgaard - Den Nordjyske Jukebox
fra "Drengene fra Angora" han har haft den oppe at vende

Fra : Karina Hjorth

Dato : 22-09-04 13:53

> Ellers kan du måske skrive ind til Henrik Solgaard - Den Nordjyske Jukebox
> fra "Drengene fra Angora" han har haft den oppe at vende

Han kan også bare læse den mail, jeg har sendt ham med en indscannet kopi af
noderne fra Den Store Shubidua*G*

Mvh
Karina

Fra : Rundude

Dato : 22-09-04 17:08

takker til alle - har fået den på min mail, men Henrik Solgaard var da en
glimragende mulighed en anden gang

Mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Snavox

Dato : 23-09-04 16:31

> takker til alle - har fået den på min mail, men Henrik Solgaard var da en
> glimragende mulighed en anden gang

Helt klart! Det er også meget nemmere at huske sangene, når man bruger hans
metode.....

Hilsen Poul

---

Fra : Thomas H.

Dato : 24-09-04 07:20

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse

> Helt klart! Det er også meget nemmere at huske sangene, når man bruger
hans
> metode.....

Jeps, f.eks. bruger man slet ikke de sorte tangenter

Fra : Karina Hjorth

Dato : 24-09-04 11:00

> Jeps, f.eks. bruger man slet ikke de sorte tangenter

Joooh.. hvis man vil spille kinesermusik*G*

Mvh
Karina

Fra : Thomas H.

Dato : 24-09-04 12:21

"Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Joooh.. hvis man vil spille kinesermusik*G*

Det er så for øvrigt rigtigt, det er jo kineserduren, ligesom jeg engang har
omtalt Balthazarduren

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-09-04 13:17

Thomas H. wrote:
> "Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Det er så for øvrigt rigtigt, det er jo kineserduren, ligesom jeg
> engang har omtalt Balthazarduren

Ja, de sorte tangenter burde være gule.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-09-04 13:18

Sune Salminen wrote:

> Ja, de sorte tangenter burde være gule.

....men prøv at holde et H i bassen mens du spiller på de sorte
tangenter.
Gerne opad med bagsiden af hånden i fejende bevægelser. Så har du
pludselig en harpe..

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.