[Måske OT] Program der kan finde dubletter
Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 21-09-04 09:38

Hej Gruppe,

Efter at have lagt hele min CD samling ind på minharddisk (MP3) - kunne jeg
godt tænke mig at få luget dubletter ud. Det er ligt tungt at gennemgå
20.000 filer manuelt

Så jeg mangler et lille program der kan fine helt/delvist matchende
fil-nanve/-størrelser.

Min samling ligger på en disk efter denen struktur:
ArtistA / Album1 /track 1
ArtistA / Album1 /track 2
ArtistA / Album2 /track 1
ArtistA / Album2 /track 2
ArtistB / Album1 /track 1

osv.

Er der nogen der kende sådan et lille program - eller i øvrigt har andre
gode råde

Mvh

Carsten
København

Fra : N. Christensen

Dato : 21-09-04 16:28

> Så jeg mangler et lille program der kan fine helt/delvist matchende
> fil-nanve/-størrelser.

CloneSpy:
http://fileforum.betanews.com/detail/1017116077/1

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 21-09-04 18:11

"N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
>
> Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte

Hej Niels,

Tak for hjælpen det var lige sådan noget jeg kiggede efter (det virker dog
ikke helt, idet alle mine tracks har et nummer foran - det betyder i mange
tilfælde at clonespy ikke finder dubletterne.

Mvh

Carsten