kurt ravn
Fra : Jens Gregersen

Dato : 21-09-04 01:00

hvor kan finde musik med ham

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-09-04 01:27

Jens Gregersen wrote:
> hvor kan finde musik med ham

I en pladebutik...eller mente du:

"hvor kan jeg downloade ulovlige MP3'ere med Kurt Ravn?"

Det sidste får du ikke svar på herinde, der er ikke ret mange mennesker
der har lyst til at stå frem offentligt som lovbrydere og da slet ikke
samtidigt indrømme at de lytter til Kurt Ravn.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Rundude

Dato : 21-09-04 20:48

men han har en fantastisk stemme.....
har en julecd med ham og det ER godt...

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 21:04

Sune Salminen skrev:

> I en pladebutik...eller mente du:
>
> "hvor kan jeg downloade ulovlige MP3'ere med Kurt Ravn?"

Som du dog kan læse implicit

> Det sidste får du ikke svar på herinde, der er ikke ret mange mennesker
> der har lyst til at stå frem offentligt som lovbrydere og da slet ikke
> samtidigt indrømme at de lytter til Kurt Ravn.

LOL

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"