Basstrenge
Fra : geo

Dato : 19-09-04 22:54

Hej

Er der en der har et godt tip til hvor jeg kan købe basstrenge billigt. Jeg
er kun interesseret i kvalitetsstrenge, f.eks. DR.
Jeg har engang købt en karton guitarstrenge over nettet fra U.S.A. Det gik
fint og var meget billigt, det er sådan noget jeg tænker på.

Hilsen Geo

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 20-09-04 00:17

geo skrev i meddelelsen ...
> [...]
>Jeg har engang købt en karton guitarstrenge over nettet fra U.S.A. Det gik
>fint og var meget billigt, det er sådan noget jeg tænker på.

DR koster 250,- for ét sæt, 458,- for to hos
http://www.thestringsite.com/ver_da/vare_vis.asp?Vare_kat=V

hvm