"lets get ready to rumble"
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 19-09-04 14:43

Et mix (jeg tror, at det er et mix), der starter med disse berømte ord. Hvad
hedder og evt. hvor kan jeg finde det? Man hører den ofte i sports
sammenhænge.

mvh

Kennet

--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : N. Christensen

Dato : 19-09-04 17:50

> Et mix (jeg tror, at det er et mix), der starter med disse berømte ord.
> Hvad hedder og evt. hvor kan jeg finde det? Man hører den ofte i sports

"PJ & Duncan Aka - Let's Get Ready To Rhumble"

- Det er lige den eneste jeg kan komme i tanke om.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 18:18

Pernille og Kennet wrote:

> Et mix (jeg tror, at det er et mix), der starter med disse berømte ord. Hvad
> hedder og evt. hvor kan jeg finde det? Man hører den ofte i sports
> sammenhænge.

Mixet kan jeg ikke hjælpe med, men den originale fremsiger af frasen er
Michael Buffer, som har skabt sig en karriere på at kunne sige de fem
ord på en fed måde. Hans hjemmeside:

http://www.letsrumble.com/home.html

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Martin

Dato : 19-09-04 22:32

Hejsa
Pernille og Kennet wrote:
> Et mix (jeg tror, at det er et mix), der starter med disse berømte
> ord. Hvad hedder og evt. hvor kan jeg finde det? Man hører den ofte i
> sports sammenhænge.

Mixet kan jeg til gengæld hjælpe dig med.
Det er med garanti et mix lavet af Jock Jam du tænker på/har hørt.
Det hedder noget så simpelt som: Jock Jam - Let's get ready to rumble.

Håber du kunne bruge dette til noget.

Mvh
Martin

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 19-09-04 23:25

> Mixet kan jeg til gengæld hjælpe dig med.
> Det er med garanti et mix lavet af Jock Jam du tænker på/har hørt.
> Det hedder noget så simpelt som: Jock Jam - Let's get ready to rumble.
>
> Håber du kunne bruge dette til noget.

Det var nok lige det jeg ledte efter. Nu skal jeg bare finde ud af, hvor jeg
kan købe det henne. Det er så vidt jeg kan regne ud ikke spritnyt.

Kennet

Fra : Dan Larsen

Dato : 20-09-04 17:37

Jock Jams ESPN .......