NSMA under win2k
Fra : Morten B

Dato : 15-05-01 16:25

Er jeg den eneste der ikke kan få NSMA til at virke under windows 2000? Jeg
har slet ikke menuen med File, Options og Help, og heller ikke de 3-4
knapper til at sende...

Er der andre lette måder at cleare et logo på (helst gratis) når man ikke
har kabel?

/Morten

Fra : Møgelmose

Dato : 15-05-01 20:00

Ja du skal sende et logo til dig som ikke er med din operatør dvs at hvis du
har sonofon så prøv at sende et logo fra f.eks VIC til dit nummer og gem det
derefter så kommer din operatørs tekst frem....!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Morten B

Dato : 15-05-01 20:47

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
det
> derefter så kommer din operatørs tekst frem....!

Ja det ved jeg, men jeg kan slet ikke få NSMA til at virke..... øv!

/morten