Hjælp med titlen på et 80'er? 90'er? numme~
Fra : fab

Dato : 17-09-04 20:30

Ok, jeg har kun sparsomme oplysninger. Jeg kan nynne melodien men det nytter
jo ligesom ikke så meget her!

Men sangen var et pophit i starten af 90'erne (slutningen af 80'erne?). Den
er så vidt jeg husker keltisk inspireret - sunget af et, mener jeg, svensk
band. I omkvædet synger de noget i retning af "I've been searching for the
highlands" - de synger vist også noget om mountains!

Hvem var det og hvad hed sangen?

Mvh
Anders

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-09-04 20:41

"fab" <fab@[].dk> skrev i en meddelelse
> Hvem var det og hvad hed sangen?

One More Time - Highland
og så er gruppen svjh svensk
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : fab

Dato : 17-09-04 22:12

"Ivan V. Klattrup" wrote in message

> One More Time - Highland
> og så er gruppen svjh svensk

Super! - tak for det.

Mvh
Anders

Fra : Jacob E.

Dato : 17-09-04 22:20

Ivan V. Klattrup wrote:
> "fab" <fab@[].dk> skrev i en meddelelse
>
> One More Time - Highland
> og så er gruppen svjh svensk

Korrekt, mener faktisk det var ABBA-medlemmet Benny Andersson's søn, som var
hjernen i gruppen. "Higlands" er iøvrigt et rigtigt lækkert nummer! Godt
husket, Anders! Mener dog det er fra ca. 1992.

Mvh Jacob Ekstrøm
--
www.defede80ere.dk

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 20-09-04 10:49

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> wrote in message news:<414b5513$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

> [...]
> hjernen i gruppen. "Higlands" er iøvrigt et rigtigt lækkert nummer! Godt
> husket, Anders! Mener dog det er fra ca. 1992.

Hjernen og hjernen er vist så meget sagt . Men den "mest" kendte af
de 3.
Og for dem der mener at de var 4, så er det korrekt at Highland blev
performet af 4, men den 4. var ikke et reelt medlem og ej heller med
mere.
Det med 1992 passer meget godt.