Nokia 3310, det rigtige valg ?
Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 15-05-01 16:18

Jeg overvejer at købe denne 'fon', er den okay?
Hvordan er dens batteri tider og talekvalitet frem/tilbage?
Leveres den kun med en farve front, og er det altid den røde?

Jeg har set den til 1410,- inkl. porto hos www.itbutikken.dk '
Er det billigt, eller sparer jeg kun 100,- i forhold til min lokale
mobil telefon forhandler?

Masser af feedback udbedes!

--
____________ Venlig hilsen: Rasmus. ____________
2 Wheel Drive (2WD) er håbløst, selv på sandjord !!

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-05-01 16:25

" Rasmus A. Nielsen" wrote:

> Jeg har set den til 1410,- inkl. porto hos www.itbutikken.dk '
> Er det billigt, eller sparer jeg kun 100,- i forhold til min lokale
> mobil telefon forhandler?

tja, hvis er kunde hos et selskab som sælger mobiloser med tilskud, så
kan du såmend binde dig til dit selskab i 6 måneder og få telefonen
til 895-899 (det er den pris som jeg har set den til hos fx sonofon,
mobi####orange, NøleDk).

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : jan steen sørensen

Dato : 15-05-01 18:04

Rasmus A. Nielsen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>

>Jeg har set den til 1410,- inkl. porto hos www.itbutikken.dk '
>Er det billigt, eller sparer jeg kun 100,- i forhold til min lokale

De første havde en del "børnesygdomme" - senere leveringer har kørt uden
problemer. (een enkelt var defekt)
kan skaffe med abon. til 499kr., men du ville jo kun købe uden abon.?!

/jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-05-01 18:21

jan steen sørensen skrev:

>kan skaffe med abon. til 499kr., men du ville jo kun købe uden abon.?!

Det er jo ikke ligemeget hvad det er for et abonnement :)

Her er 3310 for 299,- med Telia Conto 100 i ½ år.
100,- pr. måned - inkl. 44 minutters taletid.
Gratis oprettelse:

http://fergusons.dk/link/3310/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 15-05-01 21:29

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev:

> Det er jo ikke ligemeget hvad det
> er for et abonnement :)

Nej, besparelsen kan hurtigt gå fløjten med de der 'billige' telefoner.
Jer har Telomore og kan på få månede indtjene (opspare) det sparede, ved
at købe min 'egen' 'fon'.

> Her er 3310 for 299,- med Telia Conto 100 i ½ år.
> 100,- pr. måned - inkl. 44 minutters taletid.
> Gratis oprettelse:

Telia, Mobilix og WorldOffline vil jeg ALDRIG nogen sinde have noget med
at gøre!

Men anyway, prisen (13-1400,-) er OK og telefonen dito?
Der er vel ingen grund til at købe en Nokia 3330, det er vel kun WAP der
gør den "bedre" ?

--
Rasmus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-05-01 21:32

Rasmus A. Nielsen skrev:

>Nej, besparelsen kan hurtigt gå fløjten med de der 'billige' telefoner.
>Jer har Telomore og kan på få månede indtjene (opspare) det sparede, ved
>at købe min 'egen' 'fon'.

Også her, ellers er det jo bare at fjerne SIM-låsen :)

>Telia, Mobilix og WorldOffline vil jeg ALDRIG nogen sinde have noget med
>at gøre!

Jeg har selv været kunde hos WOL fra før det skiftede navn fra Image,
og indtil jeg fik ADSL hos TDC. Mobilix har jeg ingen erfaringer med,
og Telia har jeg ikke meget at gøre med, jeg fik 2 gratis telefoner
hos - og står sikkert stadig i deres kundekartotek.

>Men anyway, prisen (13-1400,-) er OK og telefonen dito?

Det er en fin lille sag.

>Der er vel ingen grund til at købe en Nokia 3330, det er vel kun WAP der
>gør den "bedre" ?

Hmm, Nokia.dk er underlig, jeg kan ikke se siden med mobiltelefoner...

Well, der er et par ekstra spil i den, den kan vibrere og derefter
ringe, og der er et par andre småting mere...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-05-01 23:38

Lasse Hedegaard wrote:

> Jeg har selv været kunde hos WOL fra før det skiftede navn fra Image,
> og indtil jeg fik ADSL hos TDC. Mobilix har jeg ingen erfaringer med,

jeg har det fint med Mobilix.

Jeg glæder mig til en dag, hvor wanna-save kan lave aftaler med
mobilix istedet for telia.

Fra : John Joe

Dato : 16-05-01 13:50

" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> at købe min 'egen' 'fon'.

> Telia, Mobilix og WorldOffline vil jeg ALDRIG nogen sinde have noget med

I mobil divisionen snyder Telia sig selv, så det er ofte fint nok, men det
må ikke være rart at være kunde på andre områder hvis det så går ud over en
at Telia kaster om sig med gratis taletid. Jeg fik fx ligepludselig over 100
kr. ekstra.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 16-05-01 08:22

Lasse Hedegaard skrev i meddelelsen ...
> [...]

beklager det var en T28s til 499kr - Nokia 3310 er til 299kr.

>Det er jo ikke ligemeget hvad det er for et abonnement :)

Korrekt - men var det ikke noget med at Telia kunne låses op for 4 - 500
kr - før 6 mdr.?

>Her er 3310 for 299,- med Telia Conto 100 i ½ år.
>100,- pr. måned - inkl. 44 minutters taletid.
>Gratis oprettelse:

Telia Conto 100 er et abonnement der hedder "Telia Conto", "Telia Conto" er
uopsigelig de første 6 mdr.
Bemærk STØRRELSEN: 50, 100, 200 eller 300 kan GRATIS ændres op til 4 gange
om året - også indenfor de første 6 mdr.!
Det ville da være "ærgeligt" hvis jeg tog "100" og reelt havde brug for
"300" til 1,50kr/min. til alle - og uden opkaldsafgift! - eller at mit
behov pludselig blev betydeligt mindre

/jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 10:08

jan steen sørensen skrev:

>Korrekt - men var det ikke noget med at Telia kunne låses op for 4 - 500
>kr - før 6 mdr.?

Det kan den sikkert. 500,- plejer at være beløbet. Men du skal jo
stadig betale abonnement de 6 mdr.

> [...]
>Bemærk STØRRELSEN: 50, 100, 200 eller 300 kan GRATIS ændres op til 4 gange
>om året - også indenfor de første 6 mdr.!

OK - det er jo fint nok. Så kan man slippe med 299,- + 50x60 i stedet
= 599,-. Det er sådan set en meget pæn pris for en ny 3310.

>Det ville da være "ærgeligt" hvis jeg tog "100" og reelt havde brug for
>"300" til 1,50kr/min. til alle - og uden opkaldsafgift! - eller at mit
>behov pludselig blev betydeligt mindre

Men står der nu også, at man kan skifte rundt mellem du forskellige
(på wanna-save)? Jeg kan ikke komme ind på siden lige nu...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : jan steen sørensen

Dato : 16-05-01 21:15

>OK - det er jo fint nok. Så kan man slippe med 299,- + 50x60 i stedet
>= 599,-. Det er sådan set en meget pæn pris for en ny 3310.

299,- + 100 + 5x50 = 649kr

>Men står der nu også, at man kan skifte rundt mellem du forskellige
>(på wanna-save)? Jeg kan ikke komme ind på siden lige nu...

Det er ikke et Wanna-Save abon. men helt 100% et Telia Abon.!
Vedr. skift skriver Telia til dig efterfølgende, når du HAR fået dit abon.
oprettet - fin kundeservice.!
Hvis du prøver at læse på www.telia.dk i betingelser spec. for Conto -
ellers kan jeg maile dem til dig - intereseret?

Jan

Fra : jan steen sørensen

Dato : 16-05-01 21:50

jan steen sørensen skrev i meddelelsen
<8fBM6.1044$Zv.129683@news101.telia.com>...

> [...]
>Hvis du prøver at læse på www.telia.dk i betingelser spec. for Conto -
>ellers kan jeg maile dem til dig - intereseret?

Har lige selv læst at det er efter 6mdr. nu! - dvs. at de har ændret det -
ikke tidl. understreget!
Men jeg vil nu stadig læse betingelserne igennem, inden jeg vil vide mig
sikker!!!!
Jan