Connie Nielsen og Rush
Fra : Dag Stinus

Dato : 16-09-04 21:17

Er der en der tilfældigvis hørte Connie Nielsen i P3 omkring den 5.
september og bed mærke i hvilket nummer med Rush hun spillede? Rush er jo
ikke ligefrem det mest spillede band gennem de sidste 30 år så derfor kunne
det være interessant at vide hvilket nummer de mange intetanende lyttere
blev udsat for.

Jeg har prøvet at lede på P3's playlister uden det store gennembrud.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 17-09-04 00:05

Hvis du tænker på hendes interview i Kronsj (som blev sendt 5.september), så
var det the Clash, med 'London Calling'. Jeg tror ikke hun nævnte Rush...

Du kan lytte til udsendelsen her:
http://www.dr.dk/p3/kronsj/arkiv/040905.asp

hæj
Mads

Fra : Dag Stinus

Dato : 17-09-04 22:47

"Mads Rahbek Hougaard" <m@INGENSPAMmadshougaard.dk> wrote in message
> [...]

> var det the Clash, med 'London Calling'. Jeg tror ikke hun nævnte Rush...

Tak for info. Du har helt ret.

Hilsen
Dag