Et godt råd om www.e-billetter.dk
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-09-04 18:53

Vi er nogle metalheads, som helst skulle ind og se HateSphere + AsWeFight d.
24 september i Studenterhuset, Aalborg... Billetterne kan vist bestilles via
www.e-billetter.dk, ville bare høre om det ikke er et ok sted at bestille
fra?

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-09-04 19:03

Ingen problemer, bestil

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-09-04 20:09

> Ingen problemer, bestil
Tak...
Der er ingen ekstra gebyr på eller noget?

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-09-04 20:09

> Der er ingen ekstra gebyr på eller noget?

Det er der sikkert nok, men det er der stort set alle andre steder også.
Sidst jeg købte tre billetter á 100 på posthuset gav 18 kr (!!) pr. billet i
gebyr. Det synes jeg var lidt vildt... Men det skal du sikkert også ved
e-billetter.dk

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Morten S Hansen

Dato : 16-09-04 20:43

Virker upåklageligt - var også lidt skeptisk da jeg for et par år siden
købte to billetter til midtfyns (valgte at blive væk i år!) - og fik printet
to stregkoder ud på papir... Disser papirer var nu 900 kr værd pr. stk!

Men da jeg kom til indgangen var det bare at scanne koderne og få armbånd
på!

Morten /roskilde

Fra : Astrid

Dato : 17-09-04 09:44

> [...]
> i gebyr. Det synes jeg var lidt vildt... Men det skal du sikkert også ved

På e-billet er gebyret 10,- kr. Det er nok det billigste gebyr man kan
risikere at skulle betale.

Det eneste, man skal være opmærksom på ved e-billet, er, at man ikke får en
fysisk billet. Dette er lidt problematisk hvis man vil forære nogen en
billet til en koncert man ikke selv skal med til.

Ellers er det jo vældig smart med det lille plastik-kort, som jo også kan
bruges i f.eks. biografen.

/astrid

Fra : Lampen

Dato : 21-10-04 10:36

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> 24 september i Studenterhuset, Aalborg... Billetterne kan vist bestilles via

Nu hvar jeg til slayer koncert, og i starten kunne man købe billetter i
tdc butikker, men wtf, så lukker de deres billetmaskine ned, dvs,
ligepludselig er den eneste mulighed for at købe billetter, gennem
internettet, for de kan åbenbart ikke finde ud af at sælge biletter i
fona, selvom der står reklame for det på e-billetter.dk :/

Hvorfor i helvede solgte de ikke billetterne færdigt i tdc butikkerne,
istedet for at lukke ned midt i det hele ? Satme dårlig stil, overfor
publikum, bands og arrangører.

Nå, nok galde fra mig ;)

Fra : David Mikkelsen

Dato : 27-10-04 15:22

Jeg er lige nødsgaet til at kommentere denne.
1: Der var udvalgte fona butikker der havde en billetmaskine
stående, dog virkede disse ikke altid hvilket e-billetter
(billetlugen) ikke kunne finde ud af at servicere.
2:At FONA står som udbyder at billetter er nu ved at være sandt
men.... e-billet har ikke helt kunne kapere at skrive "udvalgte"
eller helt undlade at skrive FONA ved arrengementer som FONA ikke
solgte billetter til (skam jer e-billetter)

Ved ikk helt om det står mellem linierne men jo jeg arbejder i FONA
:)