fejl ved validering.
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-05-01 15:54

prøv at se på:

<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2F213.4.16.216%2FNuevoPeli.asp&doctype=Inline&ss=>
Hvad er der galt med mine <HEAD> og <BODY> tags?

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-05-01 16:37

Lars Hoffmann wrote:

> prøv at se på:
>
> <http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2F213.4.16.216%2FNuevoPeli.asp&doctype=Inline&ss=>
> Hvad er der galt med mine <HEAD> og <BODY> tags?

Fandt fejlen, åbenbart gav:
<link rel=stylesheet href=menu/menu.css type=text/css>

fejl i <HEAD>-tagget, hvorimod

<link rel="stylesheet" href="menu/menu.css" type="text/css">

går fint

Fra : Per Bitsch

Dato : 15-05-01 16:44

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message
> prøv at se på:

<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2F213.4.16.216%2FNuevoPeli.asp
&doctype=Inline&ss=>
> Hvad er der galt med mine <HEAD> og <BODY> tags?

Fejlmeddelelsen er lidt upræcis, for fejlen ligger i linie 6:

<link rel=stylesheet href=menu/menu.css type=text/css>

Der skal anførselstegn om attributværdier som indeholder ikke-alfanumeriske
tegn:

<link rel=stylesheet href="menu/menu.css" type="text/css">

Nu skulle siden gerne validere.

Mvh.
Per Bitsch