Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
IBM TFT Fladskærm.
Fra : John Quist Kristense~

Dato : 15-05-01 15:42

Davs.

Jeg har købt en Aptiva maskine med et Nvida Creative Labs CT7520. Endvidere
købte jeg en IBM fladskærm til. Men det virker bare som om, at de to ikke
spiller helt max sammen.

Min fornemmelse blev bekræftet, da jeg satte en bærbar til skærmen, hvor alt
står 100% skarpt. Jeg har opdateret driverne til skærmkortet - hvilket hjalp
ingenting. Jeg har prøvet at hente en opdatering til skærmen, men får at
vide under installationen, at jeg skal installere mit Matroxkort igen. Godaw
mand økseskaft.

Jeg kan ikke forstå det, da skærmkortet på den bærbare ikke skulle være nær
så godt som Nvidaen. Kan det ha' noget at gøre med, at bærbaren normalt har
en TFT-skærm tilknyttet - og grafikkortet derfor er optimeret hertil.

Jeg ville blive mægtig glad, hvis nogen kunne hjælpe - jeg ville være træt
af at skulle købe nyt grafikkort.

Med store forhåbninger: John Q. Kristensen

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 18-05-01 14:58

"John Quist Kristensen" <johnqk@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingenting. Jeg har prøvet at hente en opdatering til skærmen, men får at
> vide under installationen, at jeg skal installere mit Matroxkort igen.

Prøv at sænke opdateringshastigheden på grafikkortet.
Det kan ændres her:
Kontrolpanel->Skærm->Indstillinger->Avanceret...->Skærm

--
Jimmy Nielsen