Printserver
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 15-05-01 15:30

Hej,

Er der nogle der ved om den lille printer "Pocket Printer Server" nederst på
http://www.level-one.net/englisch/product/5soho/index.html dur til noget,
eller skal jeg bruge den helt nedest på siden?

Det drejer sig om to-tre Win 9x computere i netværk, og vi vil gerne kunne
printe på hinandens printere, selvom computeren er slukket.

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 15-05-01 20:53

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote:

> Er der nogle der ved om den lille printer "Pocket Printer Server" nederst

> http://www.level-one.net/englisch/product/5soho/index.html dur til noget,
> eller skal jeg bruge den helt nedest på siden?

Ellers har NetGear en ok printserver, til en fin pris:
http://www.proconsult.dk/katalog/net/net-ps/netpsng/netngps105.html

> Det drejer sig om to-tre Win 9x computere i netværk, og vi vil gerne kunne
> printe på hinandens printere, selvom computeren er slukket.

Jeg tror begge produkterne er ganske udemærkede til ovenstående.

- Ulrik

PS: Jeg arbejder for PROconsult Data A/S