Det bedste I verden er
Fra : Steen Eugen Poulsen

Dato : 01-11-04 01:33

når man bliver samlet op og kan ligge og sove i mine foldede arme, der
findes ikke noget bedre på denne jord eller mere upraktisk for mig, da
det kun er sjovt når jeg sidder i en arbejdsstol eller står op, hvis jeg
førsøger at ligge mig ned smutter han omgående.

--
Steen Eugen Poulsen <s.e.poulsen@gmail.com>

Fra : Kate

Dato : 01-11-04 21:59

Steen Eugen Poulsen <s.e.poulsen@gmail.com> wrote in

> [...]
> upraktisk for mig, da det kun er sjovt når jeg sidder i en
> arbejdsstol eller står op, hvis jeg førsøger at ligge mig ned

Jep, jeg kan sidde og læse her ved pc'en i timevis, i samme sekund jeg
lukker nyhedsprogrammet ned og starter et spil op, så kommer Lante og
_skal_ ligge i arm. Desværre er spillet, iøjeblikket, et hvor begge
hænder kræves til mus og tastatur. De vælger deres kæleture med omhu de
kære små

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-11-04 02:19

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> [...]
> _skal_ ligge i arm. Desværre er spillet, iøjeblikket, et hvor begge
> hænder kræves til mus og tastatur. De vælger deres kæleture med omhu de

Bare nysgerrig Hvad spiller du :-?

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 02-11-04 18:30

Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> wrote in

> Bare nysgerrig Hvad spiller du :-?

Lige nu har jeg fået investeret i et Snookerspil, så det kører ligeså
snart jeg overhovedet har tid
Det har faktisk affødt at jeg og mine tøsekolleger har aftalt at skulle
i vores billardstue på arbejdet og spille rigtigt

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-11-04 23:15

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Lige nu har jeg fået investeret i et Snookerspil, så det kører ligeså
> snart jeg overhovedet har tid

Oki
Har leget med et sådant selv i linux fås de nemlig også Men synes
slet ikke at jeg får en fornemmelse af hvad det er jeg foretager mig,
i modsætning til når jeg spiller "rigtigt" og at spille på et værtshus
med skæve køer og ditto bander er ikke rigtigt...

> Det har faktisk affødt at jeg og mine tøsekolleger har aftalt at skulle
> i vores billardstue på arbejdet og spille rigtigt

Jeg er bare slet ikke misundelig.. ;-/

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 02-11-04 08:49

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> _skal_ ligge i arm. Desværre er spillet, iøjeblikket, et hvor begge
> hænder kræves til mus og tastatur. De vælger deres kæleture med omhu de

Åh ja.....hvis bare det var mit problem .
Noget af mit bedste tidsfordriv er et pinball spil til computeren. Men det
kan jeg glemme ALT om, efter jeg har fået kattekilling i huset!! Lige så
snart jeg starter spillet op, har jeg en overstadig mis springende rundt på
tastaturet, mens han prøver på at fange kuglen!

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Kate

Dato : 02-11-04 18:30

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> wrote in

> [...]
> huset!! Lige så snart jeg starter spillet op, har jeg en
> overstadig mis springende rundt på tastaturet, mens han prøver på

Hihihi, ja, det kan jeg forestille mig