Kat - Allergi ...
Fra : Lasse Madsen

Dato : 31-10-04 23:01

Hej

Jeg er blevet uhyggeligt allergisk overfor kat ... så jeg tænkte at barbere
kræet skaldet men hjælper det mon ?

/madsen

Fra : Anette

Dato : 31-10-04 23:27

Lasse Madsen <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote:
> Jeg er blevet uhyggeligt allergisk overfor kat ... så jeg tænkte at
> barbere kræet skaldet men hjælper det mon ?

Nææh, lad du bare missedyret beholde sin fine pels. Det er formentligt
hudskæl og støv fra pelsen du reagerer på og det bliver ikke væk ved at
kronrage det stakkels dyr

/ Anette

Fra : Martin Christensen

Dato : 04-11-04 20:12

Anette wrote:

> Nææh, lad du bare missedyret beholde sin fine pels. Det er formentligt
> hudskæl og støv fra pelsen du reagerer på og det bliver ikke væk ved at
> kronrage det stakkels dyr
>
> / Anette

Lad missen beholde sin fine pels. Jeg kan heller ikke tåle kat, men har to
søde hunmisser. Jeg spiser tilgengæld 1 stk. Cetirizin Copyfarm 10 mg. om
dagen, og den gør, at jeg ingenting mærker til allergien overhovedet. Den
fås i håndkøb på apoteket. 90 stk. koster 93,- kr. (mener jeg)

Mvh

Martin

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 03-11-04 02:14

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er blevet uhyggeligt allergisk overfor kat ... så jeg tænkte at
barbere
> kræet skaldet men hjælper det mon ?
>
> /madsen

Din stakkel!
Det med allergi over for katte er noget underligt noget - jeg kender en, der
kun kan tåle korthårskatte - og en der går helt i koma, når han er i stue
med en huskat - men persere klarer han fint.

Jeg undres helt vildt...

mvh. tina