kattelem
Fra : hansen

Dato : 25-10-04 11:02

Hej allesammen.
Vi er næsten lige flyttet ind i et nyt hus, hvorfor vi nu får brug for en
kattelem.
MEN her kommer problemet så: det eneste sted vi kan placere den er i vores
køkkendør, men den vender mod stik syd, hvor regnen altid vælter ind..
Så kommer spørgsmålet : kender nogle af jer en vand/vindtæt kattelem? prisen
er ligemeget dyr/billig..
mvh. søren

Fra : karsten & Pia

Dato : 25-10-04 11:54

> Så kommer spørgsmålet : kender nogle af jer en vand/vindtæt kattelem?
> prisen

Dyrehandler har et stort udvalg af kattelemme, man kan også få en til at
sætte i glas, så den var måske en mulighed for jer at sætte den i et vindue
på en anden side af huset. Bare et forslag, men ellers spørg i dyrehandlen.

MVH Pia

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 26-10-04 11:37

"hansen" <lshansen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køkkendør, men den vender mod stik syd, hvor regnen altid vælter ind..
> Så kommer spørgsmålet : kender nogle af jer en vand/vindtæt kattelem?

Som der allerede er svaret, så findes der mange forskellige slags, mener de
fleste har magneter så de ikke står og blafre når det blæser, mine to gør
ihvertfald. Ok, den ene kan godt blafre alligevel, men så lukker jeg den
bare den ene vej (det er en 4-vejs)

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Malene Günther Gomez

Dato : 27-10-04 06:38

Jeg har ganske enkelt lavet et hul i muren. Det er ikke så besværligt at
reparere igen
Malene

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:417e28bc$0$18203$14726298@news.sunsite.dk...