Sur Svedske
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 20-10-04 00:11

For et par uger siden skrev jeg, at jeg ville prøve at give Svedske Hill's
Sensitive Skin, fordi jeg synes, hun kradsede sig meget.
Nu er posen tom, og jeg kan gøre status:
Hun har kradset sig mindre og mindre i løbet af de par uger. I det hele
taget har hun virket mere rolig og tilfreds med livet.
Men nu er der jo ikke mere Hill's - og Svedske er møgsur. Hun er begyndt at
kradse sig igen efter 24 timer på det gamle foder. Og da jeg drejede hovedet
og kiggede på hende for et øjeblik siden, så det påfaldende ud, som om hun
gav mig en skråt-op pote.
Så ka jeg lære det, ka jeg - og ja, jeg køber en større pose Hill's i
morgen...

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-10-04 00:48

On 2004-10-20 01:11:29 +0200, "Benedikte Brisson"
<kuduliatvide@invalid.dk> said:

> Men nu er der jo ikke mere Hill's - og Svedske er møgsur. Hun er
> begyndt at kradse sig igen efter 24 timer på det gamle foder.

Uha! Sikke også en service!
Men så har du da fået testet at det virkelig var det gamle foder, hun
ikke kunne med.
--
Knus fra Ann R

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 20-10-04 10:11

"<klip> Men nu er der jo ikke mere Hill's - og Svedske er møgsur. ...Og da
> [...]
> gav mig en skråt-op pote.
> Så ka jeg lære det, ka jeg - og ja, jeg køber en større pose Hill's i

*heheheeeee* ja, dét med skråt-op-poten, dét tvivler jeg ikke et sekund på,
for dén kat, har altid haft sin helt egen mening...og udtrykt det
....*triller ned af stolen og klukker af grin*

Stort knus til den hoverende, sejrssikre Camping-Svedske, der _igen_ får
sin vilje :))

Og lille trøsteknus til Benedikte...det skal nok gå altsammen *hikker af
grin*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk