Radiohalsbånd til kat
Fra : Preben Andersen

Dato : 17-10-04 17:23

Findes der et lille radiohalsbånd til en kat og tilhørende modtager?
Det er ikke fordi jeg ikke under min kat et privatliv, men når vi tager den
med i vores sommerhus, bliver den ofte væk i mange timer og også hele døgn.
Da vi gerne vil have den med hjem, når vi kører fra sommerhuset, ville det
være rart, hvis den kunne spores.
Hvorfor løber den i øvrigt væk? Hjemme sover den helst 10 timer eller mere
om dagen, og går ikke længere væk end maks. 100 meter fra huset.

mvh
Preben

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 18-10-04 15:13

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor løber den i øvrigt væk? Hjemme sover den helst 10 timer eller mere
> om dagen, og går ikke længere væk end maks. 100 meter fra huset.

Formodentlig er det et sandt eldorado af mus og fugle.Jeg bor selv pt i et
sommerhus med mine to rovdyr og det går ikke stille af. Jeg tror snart de
har tømt området for alt levende.Da vi boede i et alm.parcelhuskvarter
brugte de også meget tid på at sove - så der har vel været laaaaangt mellem
musene.

MVH Karin

Fra : Preben Andersen

Dato : 18-10-04 15:57

"Karin Offenbach Rasmussen" <kr@dtc-online.dk> wrote in message

> [...]
> har tømt området for alt levende.Da vi boede i et alm.parcelhuskvarter
> brugte de også meget tid på at sove - så der har vel været laaaaangt

Det tror jeg ikke. Vi bor også på landet ud til åbne marker, og der gider
hun ikke røre sig efter hverken mus eller fugle. Hun er efterhånden 14 år
gammel så det undrer mig, at hun ikke bare ligger og sover ved brændeovnen.

mvh
Preben

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-10-04 17:41

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Hvorfor løber den i øvrigt væk? Hjemme sover den helst 10 timer eller mere
> om dagen, og går ikke længere væk end maks. 100 meter fra huset.

Anyone?

Fra : Winther

Dato : 20-10-04 17:46

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Der findes til hunde, men den er selvfølgelig for stor.
Vh. Winther

Fra : Denise

Dato : 20-10-04 17:58

Preben Andersen wrote:
> "Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
>

> Anyone?

Desværre, har aldrig hørt om sådan en slags sporingsudstyr . Men alletiders
ide hvis det findes, og hvis det ikke findes, så må det da være noget man
kan tage patent på. Jeg tror da de fleste katteejere med udekatte godt kunne
tænke sig at kunne spore kattene, hvis de skal ind om natten.

--
Hilsen Denise

Fra : Preben Andersen

Dato : 21-10-04 15:42

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message

> [...]
kunne
> tænke sig at kunne spore kattene, hvis de skal ind om natten.

Jeg må prøve at søge videre et andet sted. Jeg skal nok sige til hvis jeg
finder noget.

mvh
Preben

Fra : Winther

Dato : 21-10-04 16:53

> Jeg må prøve at søge videre et andet sted. Jeg skal nok sige til hvis jeg
> finder noget.
>
> mvh
> Preben

Finder du noget, er det nok ret dyrt. Jeg har også selv manglet noget, som
kunne monteres på hestegrimer, både ved tab af grimer, men sandelig også
hvis kræene nu løb ud....

Sendere til hunde bruges en del i Norge, måske er der noget der er slævbart
til katten ....

Vh. Winther