Foreløbig bliver Doughnut hjemme
Fra : Kate

Dato : 17-10-04 11:25

Efter kun en enkelt henvendelse på Doughtnut kort tid efter at hun blev
sat på vildkat, har der slet ingen interesse været, og da hun så
samtidig ikke har virket _helt_ så utilfreds med omgivelserne, så har
jeg beluttet mig for at hun bliver hjemme, så jeg har skrevet og bedt
Dorthe tage hende af siden.
Så håber jeg bare at lillepigen ikke begynder at skabe sig igen
Hun og Mowgli trives jo godt sammen, men hun har stadig lidt med Johan
og Lante, men jeg tror dog alligevel at Lante og hun har fået sat noget
på plads for konflikterne synes ikke at komme så ofte for tiden. Det
håber jeg jo så bare holder.
Af en eller anden grund har hun faktisk ikke benyttet Lante og Johans
sygdomme til at hævde sig, det havde jeg egentligt forventet at hun
ville.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 17-10-04 11:27

> [...]
> samtidig ikke har virket helt så utilfreds med omgivelserne, så har
> jeg beluttet mig for at hun bliver hjemme, så jeg har skrevet og bedt

Hej Kate.

Det er dejligt at hun har fået det bedre derhjemme
Vi krydser alt hvad der krydses kan for at det bliver ved på den måde så
du kan beholde hende.
Held og lykke.....

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 17-10-04 13:25

Kate wrote:
> [...]
> Dorthe tage hende af siden.
> Så håber jeg bare at lillepigen ikke begynder at skabe sig igen

Hej Kate
Det var da en dejlig nyhed. 7-9-13 for at det fortsætter. Tror du ikke hun
fik læst Vilkat og blev noget forskrækket

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 17-10-04 20:15

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Tror du ikke hun
> fik læst Vilkat og blev noget forskrækket

Haha, jo det kan være