Vores dejlige Aia - nu som pakke ;-)
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 16-10-04 16:18

Hejsa,

Jeg ville bare lige vise vores dejlige norske skovkattekilling frem Hun
hedder Aia Arjuna - og er fra DK-Skindbjerg. Virkelig de bedste killinger
man kan tænke sig! Vi har også hendes storebror, Anton... Smukke, og det
dejligste temperament!

Nyd synet af hende

I kan hente filmen her:
http://www.arjuna.dk/Files/Videos/Arjuna,_Aia_-_Postman_Cat.zip

Smid gerne en kommentar eller to

// Yoc.

Fra : karsten & Pia

Dato : 16-10-04 17:30

> Smid gerne en kommentar eller to

Ja smuk det er hun. Når jeg engang skal have skovkat igen skal det da være
en som hende. Og kassen ja, jo mindre jo bedre. Dejlig lille "film".

MVH Pia

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 16-10-04 18:03

Hejsa

Øv jeg kan ikke se noget som helst.
Får kun en tom mappe.
mvh Cindie

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 16-10-04 18:28

> Hejsa
>
> Øv jeg kan ikke se noget som helst.
> Får kun en tom mappe.

Prøv at hente den igen - eller prøv at bruge winrar til at pakke den ud med.
Den kan du hente på rarlabs.com

// Yoc.

Fra : Allan

Dato : 16-10-04 19:45

> [...]
> Hun hedder Aia Arjuna - og er fra DK-Skindbjerg. Virkelig de bedste
> killinger man kan tænke sig! Vi har også hendes storebror, Anton...

Jammmen er kasser da ikke bare delige

Mvh Allan

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 16-10-04 20:27

<klip>Hun hedder Aia Arjuna - og er fra DK-Skindbjerg.
> Nyd synet af hende
>
> I kan hente filmen her:
> http://www.arjuna.dk/Files/Videos/Arjuna,_Aia_-_Postman_Cat.zip
</klip>

Dét må jeg sige!!!

Det er den bedste film jeg har set i år, en tindrende flot hovedperson, god
musik, god billedredigering, fed handling, elsker den gode timing, specielt
sekvensen ved 57 sek. hvor den slikker sig to gange om munden mens musikken
"klikker"...genialt!!!

Og bagefter sidder man tilbage og har en forfærdelig lyst til at _eje_ Aia
*suk* og at se filmen "én gang til, én gan til, ën gang til....."

Se den, se den, det er min anbefaling :))

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor (der gerne vil lære at lave den slags
film)

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 16-10-04 21:36

Åh, nej dog .. sikken en vidunderlig lille pakke !! Og perfekt film !

Hilsen Pia og misserne

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Pia Nave

Dato : 16-10-04 22:30

Hej Søren

Totalt flot film du har fået lavet
Og for f***** hvor er hun dog smuk!! Men pas på, at damen ikke pludselig
begynder at få stjernenykker

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia - som også _vildt_ gerne vil have en hvid kat....og en musegrå,

Fra : Helle Nielsen

Dato : 16-10-04 23:01

> [...]
> Hun hedder Aia Arjuna - og er fra DK-Skindbjerg. Virkelig de bedste
> killinger man kan tænke sig! Vi har også hendes storebror, Anton...

Hej Søren.

Iiih her sidder jeg og sukker og er dybt forelsket i din kat! Hvor er den
dog fantastisk! Det glæder mig at I har fået kat - held og lykke med det.

Vi snakkes ved.

Mvh Helle

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 29-10-04 11:32

hahah superkært

jeg har selv et par skud af mine katte her

http://www.isex.dk/thumbnails.php?album=11

--
Tonny Jørgensen
Network administrator

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 17-10-04 04:39

Hejsa,

"Dejlig lille 'film'."
"Det er den bedste film jeg har set i år (...) genialt!!!"
"Åh, nej dog.. sikken en vidunderlig lille pakke! Og perfekt film!"
"Totalt flot film"

Det er lidt ligesom at læse ekstrabladets, bts, og andres filmanmeldelser

Tak for alle roserne! Det er jo det der gør at man gider lave sådan nogen -
og så lysten til at vise sine missere frem Skal nok se om jeg ikke kan
få skudt en af Anton også!

Hvis nogen vil se dem Live, er der hobbyudstilling i Valby idag, Søndag!

Den gamle Valbyhal, Valby Idrætspark
Julius Andersens Vej 1

2450 København NV

Klokken 10.00-18.00

.....og der er begge missere med

Vi vil køre nu - der er lang vej fra Svendborg til Københavnsområdet

// Yoc.

Fra : Leyna

Dato : 17-10-04 16:48

On Sat, 16 Oct 2004 17:18:29 +0200, "Søren Aaholm Møller"
<yocal@60696867.dk> wrote:

>I kan hente filmen her:
>http://www.arjuna.dk/Files/Videos/Arjuna,_Aia_-_Postman_Cat.zip
>
>Smid gerne en kommentar eller to

Nu hun alligevel er kommet ned i kassen, ku' du så ikke sende hende
denne vej? *G*

Meget smuk kat, og en ualmindelig flot skudt film.
5 * herfra.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 17-10-04 19:40

Årrhhh!
Hvor *er* hun dejlig! Og rigitg godt "fanget" af dig
--
Knus fra Ann R