Paraffinolie
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-04 10:55

Hvor købes paraffinolie?

Er det apoteket, matas, andet sted? Bare butikstype...

Har googlet uden at komme det nærmere.

Min misser har *lidt* træg mave, har haft det en uge, som kattemalt ikke har
løst op for.

Tina

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 15-10-04 11:53

Hej Tina

Du kan købe paraffinolie på apoteket.
venlig hilsen
Hanne Brøgger-Jensen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-04 12:10

"Hanne Brøgger-Jensen" <hr.brogger-jensen@getnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tina
>
> Du kan købe paraffinolie på apoteket.
> venlig hilsen
> Hanne Brøgger-Jensen.

Tak for oplysningen

Tina

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 17-10-04 13:06

ZooLac er super goidt til katte med lidt dårlig mave, det er ren bakterier
som katten iforvejen har i tarmsystemet, men det hjælper altså virkelig
godt på dårlig mave! Det kan vidst nok fås på apoteket som håndkøb (sagde
dyrlægen)...

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 17:34

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som katten iforvejen har i tarmsystemet, men det hjælper altså virkelig
> godt på dårlig mave! Det kan vidst nok fås på apoteket som håndkøb (sagde

Det er ikke diarré han har været plaget af, men meget hård og uregelmæssig
afføring. Det virker til, at hans mave er på rette vej igen.

I går aftes drønede han rundt med 180 i timen så alt stod om ørene på os. Da
havde han været på bakken et par gange, og afleveret noget, der er en stor
schæferhund værdig

Tina

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-10-04 18:05

Tina skrev i en meddelelse...

> [...]
Da
> havde han været på bakken et par gange, og afleveret noget, der er en stor

Uha, jeg kender den med hvirvelvinden der vælter alt på sin vej. Min Gizmo
har også tendens til hård mave der tangerer til forstoppelse fra tid til
anden, og han laver det der ræs hver gang han har været på bakken og lave
stort. Hele stuen rundt og op og ned i kradsetræet i halsbrækkende fart - så
man er ikke i tvivl om, at det var noget der lettede

Indtil videre har jeg været i stand til at klare det med masser af kattemalt
når det var værst og en smule når det var bedre. Og så er jeg begyndt at
børste ham med en karte, selvom han hader det som pesten, for forstoppelsen
plejer tidsmæssigt at hænge sammen med de perioder hvor han fælder mest. Og
så kan man jo lige så godt hjælpe ham så godt man nu kan.

Held og lykke med din misser - håber han snart får det bedre

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- Ophørsudsalg i butikken