Endelig :-D.
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 14-10-04 12:06

Jubiii.....så er det i morgen Khefren flytter ind.
Hold op, hvor har tiden også været lang!!

Jeg glæder mig VILDT meget til han kommer, og jeg er ENORMT spændt på hvad
de to andre misser siger til sådan en størrelse. Han skulle efter sigende
have udviklet sig til en vaskeægte fuldblods-bisse, så der skal nok komme
liv i kludene ;oD.

Opdrætteren kommer med ham i morgen eftermiddag, og jeg synes egentlig det
er meget rart hun er der det første stykke tid, når han udforsker sit nye
hjem og møder de STOOORE, farlige missekatte . Jeg får det bare altid
sådan lidt "stakkels-lille-missekat-kommer-til-at-savne-sin-moar" -agtigt.
Ja, ja.....jeg ved godt det er noget pjat .

Jeg blev bare lige nødt til at dele min revnefærdige spænding med jer .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Freedom

Dato : 15-10-04 10:02

Hej Helle,

Tilykke med din nye killing!

Vil du ikke fortælle lidt om hvad han er for en, farve? alder, skal du
udstille ham;))?

Iben

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 15-10-04 10:30

"Freedom" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Helle,
>
> Tilykke med din nye killing!
>
> Vil du ikke fortælle lidt om hvad han er for en, farve? alder, skal du
> udstille ham;))?
>
> Iben

Hej Iben.

Tak .
Khefren er jo en sort/sølv somali dreng på nu 13 uger. Jeg har desværre ikke
fået lagt de nyeste billeder ind i mit album, men du kan da se en lidt yngre
udgave af ham her:

Jeg regner faktisk med, at jeg vil prøve at udstille ham. Det kunne jo være,
at man går hen og bliver bidt af det . Khefrens opdrætter har tilbudt at
hjælpe mig igennem min første udstilling, og jeg kan låne alle de nødvendige
ting af hende. Så det er vel bare at kaste sig ud i det . Iøvrigt synes
hun, at jeg skal komme afsted mens han stadig er killing/ungkat, så han kan
vænne sig til det. Så det bliver måske før jeg selv tror .

Men nu skal han jo lige flytte ind først! Og det gør han så om ca. 6 timer.
Det bliver godt nok spændende. Jeg har ført katte sammen flere gange, men
det er første gang, hvor jeg har to i forvejen. Det SKAL bare gå godt!
*bævre*

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Freedom

Dato : 15-10-04 16:19

Tillykked med ham, det var dog en skøn lille fyr;)

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-10-04 16:41

On 2004-10-14 13:06:02 +0200, "Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> said:

> Jubiii.....så er det i morgen Khefren flytter ind.
> Hold op, hvor har tiden også været lang!!

*suk* ham og hans søster er bare sååå nuser
Stort til lykke!
--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 16-10-04 10:47

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> wrote in

> Jubiii.....så er det i morgen Khefren flytter ind.
> Hold op, hvor har tiden også været lang!!

Nu er det så igår
Hvordan er det gået? Han ser rigtigt charmerende ud på billederne i dit
album.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 17-10-04 14:23

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det så igår
> Hvordan er det gået? Han ser rigtigt charmerende ud på billederne i dit
> album.

Ja, nu har Khefren så boet her i snart to døgn. Og det går bare utrolig
godt. Han er godt nok en lille mis med selvtilliden i orden! Han indtog
hjemmet med høj haleføring, på trods af to kæmpekatte, der nedstirrede ham.
Han har ikke på noget tidspunkt virket bange. Han går i en bue uden om
Kesto, når han knurrer, men bange er han bestemt ikke .

Jeg vil påstå, at sammenføringen er gået forbandet godt. Kesto er stadig
ikke helt tryg ved situationen, og han kan stadig finde på at hvæse. Men kun
når Khefren kommer blæsende med 120 i timen lige ind i hovedet på ham. Og
det er vel egentlig ikke så mærkeligt . Ellers holder han sig bare lidt
på afstand, og så kan man jo snuse lidt til kræet, når han er gået kold.
Sylvester derimod er helt pjattet med den lille ny. Hele tiden skal han være
lige i nærheden. Og han har ikke sagt et kvæk! Kun et lille fornærmet piv,
når Khefren tæsker hans hale. Lige før skulle jeg ind og se, hvad de lavede.
Og der havde jeg da nær fået en lille tåre i øjet! For Sylvester og Khefren
lå helt tæt sammen inde i sengen, og Khefren havde hovedet helt begravet i
Sylvesters hale. Så kan man da ikke ønske sig en mere vellykket
sammenføring, hva´?!

Så som I nok kan forstå, så er vi bare superglade for det lille myr . Og
der er underholdning for alle pengene. For der er godt nok knald på!! Og
hvis der lige er et ledigt skød, når det er blevet tid til en lur, så er det
da der man skal ligge .

Det var lige en lille rapport herfra. I kommer nok til at høre mere, for det
er masser af underholdnings-potentiale i Khefren.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Denise

Dato : 18-10-04 15:46

Helle Frederiksen wrote:

> [...]
> nedstirrede ham. Han har ikke på noget tidspunkt virket bange. Han
> går i en bue uden om Kesto, når han knurrer, men bange er han bestemt

Hej Helle
Tillykke med sammenføringen, det er bare super dejligt når alt går som man
håber og krydser fingre for

--
Hilsen Denise

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 18-10-04 18:20

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Helle
> Tillykke med sammenføringen, det er bare super dejligt når alt går som man
> håber og krydser fingre for

Tak . Ja, man er jo altid lidt nervøs for, om de nu kan sammen. I dag har
Kesto faktisk overgivet sig. Ham og Khefren tumlede pludselig fuldstændig
overstadigt rundt i næsten en time. Og bagefter tog de sig en lur sammen i
sofaen! Jeg aner simpelthen ikke, hvad der skete! Men det er nok noget vi
mennesker ikke forstår .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Kate

Dato : 18-10-04 20:47

"Helle Frederiksen" <hf@dlgnet.dk> wrote in

> Men det er nok noget vi
> mennesker ikke forstår .

Det tror jeg også, men hvor er det godt at høre at Khefren bare er
vadet lige ind og indtaget sit nye hjem.
Sådan en killing kan være noget af en håndfuld, men den er normalt også
god til at indsmigre sig så man bliver helt blød om hjertet