Da Harry mødte Sally del 2
Fra : Søren Kongstad

Dato : 13-10-04 10:45

Så mødtes de.
Sally kom frem fra under sofaen, og lidt efter kom Harry ind i stuen.
Sally stod musestille, mens han nærmede sig. Vi holdt vejret - og så
hvæsede Sally. Harry fortsatte med at gå hen imod Sally - Selv om hun
hvæsede. Da han kom for tæt på flygtede Sally ind under sofaen - Harry
var lige i hælene - vi tog fat I Harry og hev ham ud.

Siden har vi forsigtigt ladet Harry komme ind når Sally lå i sikkerhed
på kommoden, eller spisebordet. Hun er meget opmærksom på ham - men så
snart han ser hende og ser ud som om han prøver at komme op til ham - så
hvæser hun.

I dag er hun lidt mindre ophidset over ham - men vil stadig ikke mødes -
vi må væbne os med tålmodighed!

/Søren

Fra : Kate

Dato : 13-10-04 20:12

Søren Kongstad <spamm@-fjern-kongstad.net> wrote in

> I dag er hun lidt mindre ophidset over ham - men vil stadig ikke
> mødes - vi må væbne os med tålmodighed!

Ja, det må i

Jeg synes faktisk i skal lade være med at trække ham væk fra hende. Lad
hende bare hvæse og flygte, hun skal nok stoppe ham hvis han går for
vidt. Okay, ved direkte slagsmål skal i naturligvis gribe ind, men prøv
at lade dem være. En killing er jo pr. definition nysgerrig og fræk så
han skal lære at kende hendes grænser og dem sætter hun bedst selv.

Da jeg fik Mowgli 15 uger gammel vadede han også lige ud af
transportkassen og ind i armene på min da 2årige somali. Der har aldrig
været problemer. Johan og Sofie, mine to gamle huskatte, hvæsede nogle
dage af Mowgli og så var det det.
Killinger kan på en eller anden måde tillade sig meget mere end voksne
katte kan og når de så er blevet voksne, tja, så har de jo været der
hele tiden og er derfor ikke en trudsel mere

Forresten, hvor er Harry dog en køn dreng Får vi også Sally at se?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.