Søde Katte :)
Fra : Lars Petersen

Dato : 11-10-04 20:31

Hejsa

Nogle af mine venner er kommet i bekneb med nogle nuttede kattekillinger,
som søger et godt hjem - tjek foto's og giv mig et praj, hvis det har
interesse. De skal ikke koste en formue, men kun et symbolsk beløb, sådan at
de nuværende ejere er sikre pa, at de nye ejere er seriøse.

Der er kun tre killinger tilbage! De er ikke helt racerene - men det gør jo
sjældent noget.

P.S. De er dyrlægekontrollerede, 10 uger gamle, fået ormekur og enormt søde!

Hilsen Lars

http://img18.exs.cx/img18/5466/cat30.jpg

http://img18.exs.cx/img18/7972/cat31.jpg

http://img18.exs.cx/img18/9992/cat32.jpg

Fra : Denise

Dato : 11-10-04 21:05

Lars Petersen wrote:
> [...]
> gør jo sjældent noget.
>
> P.S. De er dyrlægekontrollerede, 10 uger gamle, fået ormekur og

Hej
Står desværre ikke og skal skaffe mig killinger for tiden, men ellers var
det da lige sådan nogle jeg kunne bruge

--
Hilsen Denise

Fra : Pia Nave

Dato : 11-10-04 21:08

Lars Petersen wrote:
> http://img18.exs.cx/img18/5466/cat30.jpg
>
> http://img18.exs.cx/img18/7972/cat31.jpg
>
> http://img18.exs.cx/img18/9992/cat32.jpg

Arrj....sådan gør man altså ikke i et killinge-hungrende forum som dette
Fy skamme!
Jeg havde glædet mig til at skulle se nogle små søde krammedyr, og så
kommer disse ret afskyelige øhh....væsener frem på min skærm! Især den
sidste er ret skummel.

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : jytte

Dato : 11-10-04 21:21

Må jeg henvise til den rigtige NG: dk.marked.privat.uhyrer.

vh.
JytteJ

Fra : Kate

Dato : 11-10-04 22:24

"jytte" <missmerkur@esenet.dk> wrote in

> Må jeg henvise til den rigtige NG: dk.marked.privat.uhyrer.

Hahahaha, den var god

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-10-04 21:28

"Lars Petersen" <dsl166654@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
jo
> sjældent noget.
>
> P.S. De er dyrlægekontrollerede, 10 uger gamle, fået ormekur og enormt

De er noget af det yndigste jeg nogensinde har set. Det er helt utroligt at
de ikke er revet væk.
Specielt sød er ham nr. 3. Han er noget så elegant og yndefuld, virkelig en
chokoladeæske-killing.
Jeg overvejer lige om jeg skal tage ham. Han kunne jo være et god bidrag til
lidt nye gener til linierne

Hilsen Nina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-10-04 21:39

On 2004-10-11 22:27:49 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mail@NOSPAMtendertribes.dk> said:

> Han kunne jo være et god bidrag til
> lidt nye gener til linierne

(mangler en *uhæmmet-sprutgrin-smiley*)

--
Knus fra Ann R

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-10-04 00:38

> [...]
jo
> sjældent noget.
>
> P.S. De er dyrlægekontrollerede, 10 uger gamle, fået ormekur og enormt

Hej Lars.

Tak fordi du fik mig til på det nærmeste at skvatte skrupgrinende ned af
kontorstolen her!

For fanden mand...*tørrer øjne og klukker af grin*

Aragorn_DK (STORgrinende!)

--
=================
www.welles.dk

Fra : Nina Søgaard

Dato : 12-10-04 06:23

> [...]
> kontorstolen her!
>
> For fanden mand...*tørrer øjne og klukker af grin*

Ja de er godt nok helt fantastisk nuttede.
Man kan vist ikke ønske sig ret meget mere af en kat hvis man har sådan
en størrelse i hjemmet; og jeg er ret sikker på at de også vil fungere
fremragende som "vagtkatte"
Tvivler på om nogen indbrudstyv villle vove sig ind til sådan en lille
sag

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
www.gentlespirit.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Crazy Camilla

Dato : 12-10-04 16:44

"Nina Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse

> [...]
> fremragende som "vagtkatte"
> Tvivler på om nogen indbrudstyv villle vove sig ind til sådan en lille

Hej.

Hvad er det for nogle billeder?
Jeg tør ikke kikke... fik et RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG grimt chok sidst
jeg kikkede på et billede nogen sendte mig i en nyhedsgruppe, da det viste
sig at være et af disse nuttede billeder der pludselig skifter til noget
helt vildt og blodigt med høje skrig osv. ud af højttalerne, jeg havde
angstanfald flere dage efter.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-10-04 16:47

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> sig at være et af disse nuttede billeder der pludselig skifter til noget
> helt vildt og blodigt med høje skrig osv. ud af højttalerne, jeg havde

Hej Camilla, bare rolig, der er ikke noget farligt ved de her billeder, du
får dig høst et solidt grin.

Knus fra

Aragorn - du kender mig godt fra NatChatten.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Crazy Camilla

Dato : 12-10-04 17:02

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> får dig høst et solidt grin.
>
> Knus fra
>
> Aragorn - du kender mig godt fra NatChatten.

Hej Aragorn ja jeg kan godt huske dig ;)
Ok jeg tør godt kikke.... kan jeg komme i terapi hos dig bagefter hvis det
er for slemt?

MVH Camilla.

Fra : Denise

Dato : 12-10-04 16:54

Crazy Camilla wrote:
> [...]
> skifter til noget helt vildt og blodigt med høje skrig osv. ud af
> højttalerne, jeg havde angstanfald flere dage efter.

Bare rolig, der er ingen lyd på, og det er bare nogle manipulerede
kattebilleder

--
Hilsen Denise

Fra : Crazy Camilla

Dato : 12-10-04 17:03

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Bare rolig, der er ingen lyd på, og det er bare nogle manipulerede
> kattebilleder
>
> --
> Hilsen Denise

Hej.

Ja tak det tror jeg på... kan nogen sige præcis hvilken race det er?

MVH Camilla.

PS Aragorn den der terapi, det skal vist være latterterapi tror jeg.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-10-04 17:16

> [...]
>
> MVH Camilla.
>
> PS Aragorn den der terapi, det skal vist være latterterapi tror jeg.

Hej Camilla.

Hæhæh, godt at høre at du ku' hygge dig over billederne - jeg har selv
prøvet at blive udsat for den der side du nævnte, som du blev så forskrækket
over - jeg kan love dig jeg også lettede1½ meter! Hvis jeg havde haft
konstruktøren af den hjemmeside i nærheden, var han blevet kvalt på stedet!
*G*

Hej fra

Ara

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-10-04 19:27

On 2004-10-12 18:03:27 +0200, "Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> said:

> Ja tak det tror jeg på... kan nogen sige præcis hvilken race det er?

Nej - og det tror jeg egentlig vi skal være glade for ;-D
--
Knus fra Ann R