hvor kan man
Fra : Peggy-Sue Meng

Dato : 08-10-04 11:54

melde en kat savnet og håbe på det bliver set?

Min "lille" hankat er nemlig væk *suk*

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-10-04 12:39

"Peggy-Sue Meng" <psr.fjerndette@dpnet.dk> wrote in message
> melde en kat savnet og håbe på det bliver set?
>
> Min "lille" hankat er nemlig væk *suk*

Hæng en efterlysning med kontaktoplysninger op i dit lokale supermarked, og
på telefonpæle rundt omkring på vejen, så dukker missen forhåbentlig op ad
den vej.
Gerne med foto af katten på, hvis du har sådan et, så folk kan se hvordan
han ser ud.
Husk også evt. snipper med navn og telefon/mobilnummer på, som folk kan
kontakte dig på, hvis de ser din kat.
Har du prøvet at gå rundt og kalde på ham i dit kvarter?
Evt. rasle med en æske tørfoder eller lignende?
Synes at have læst at det hjælper på at fange katten, hvis den er i området,
det kan lokke den frem.
Bed også folk se efter i skure og udestuer, kældre og garager - han kan være
smuttet ind et sted for at gemme sig.

Håber snart du hitter din misse.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 12:51

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> skrev i en meddelelse

> Håber snart du hitter din misse.

Samme her...

Ud over de allerede nævnte forslag, kan du prøve, at ringe til Falck på tlf.
70102030
og høre om nogen evt. har indleveret ham.
Evt. også forhør dig hos de nærmeste dyrlæger og internat(er), hvis der er
sådan et /nogen i nærheden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-10-04 12:59

og en lille tilføjelse.

Kontakt de nærmeste dyrlægere. De får ofte vildfarne eller tilskadekommende
katte ind.

Held og lykke. Håber din mis kommer hjem snart.

Hilsen Nina

Fra : Peggy-Sue Meng

Dato : 10-10-04 10:25

Du er min rednings person.. lige som mit opkald var ved at gå igennem kom
min hankat miavene :)

Han er heldigvis tilbage i god stand... han har nok været spærret inde tror
jeg.. for han var meget nervøs da jeg skubbede havedøren lidt i..

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-10-04 12:16

> [...]
tror
> jeg.. for han var meget nervøs da jeg skubbede havedøren lidt i..

Hej Peggy-Sue.

Godt at høre at du har din missemanne sikkert hjemme igen.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 12:25

"Peggy-Sue Meng" <psr.fjerndette@dpnet.dk> skrev i en meddelelse

> Han er heldigvis tilbage i god stand... han har nok været spærret inde
tror
> jeg.. for han var meget nervøs da jeg skubbede havedøren lidt i..

Dejligt og høre, at han er kommet hjem i god behold

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 08-10-04 15:29

"Peggy-Sue Meng" <psr.fjerndette@dpnet.dk> skrev i en meddelelse
> melde en kat savnet og håbe på det bliver set?
>
> Min "lille" hankat er nemlig væk *suk*

Kommer an på om den er øretatoveret, for så er der Inges
Kattehjem/Katteregistret

http://www.inges-kattehjem.dk/default.asp?Menu=Dansk
Katteregister&MenuNr=850000
og
http://www.inges-kattehjem.dk/opslagstavlen/index.htm
og
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbdyr.nsf/forsideefterlysning?openform&
count=10000&exp=9741bd22e6f20376c1256b2200413fdd

og
http://dyremarked.dk/efterlys/eft.htm

http://www.crimecode.com

http://www.inges-kattehjem.dk/opslagstavlen/index.htm