Lante er hjemme, træt men glad
Fra : Kate

Dato : 05-10-04 19:38

Hej alle

Tak for jeres trøstende ord.

Nu har jeg fået min elskede missedreng hjem og han har været rundt og
afmærket hele hjemmet. Nu sover han i kradsetræet.
Da jeg kom ud til dyrlægen, har beholdt ham i Måløv, sad Lante og
trykkede sig helt inde i hjørnet af buret. Klaus sagde at det havde han
gjort hele dagen, ikke sagt et kny og ikke spist, men tisset. Lante
reagerede ikke rigtigt på at jeg kom heller, han lå bare der med store
øjne og så ulykkelig ud. Men da han sad i transportkassen og hørte mig
få de sidste beskeder begyndte han at reagere.
På vej hjem i bilen begyndte han at små-miave, det blev højere jo
tættere på hjem vi kom
Han har tisset og spist og ligget lidt i arm, men jeg tror han stadig
er øm så han vil nok gerne bare hvile sig i fred. Heldigvis lader de
andre ham være i fred, det er godt nok. Og jeg lader ham sove for det
har han sikkert brug for.

Den næste uge kan godt være kritisk så han er ikke helt på den sikre
side endnu, men bare det at ha' ham hjemme igen er dejligt.

Nu skal så ha' synulox i 10 dage og S/D i 5 uger, hvorefter han så kan
skiftes over på R/D igen, så håber jeg bare det var en enlig svale og
sort uheld.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-04 21:49

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er øm så han vil nok gerne bare hvile sig i fred. Heldigvis lader de
> andre ham være i fred, det er godt nok. Og jeg lader ham sove for det

Dejligt og høre, at du har fået din kat hjem igen og, at de begge to er i
bedring.
Dyrene bliver som regel utrolig trætte efter en indlæggelse. Han skal nok
blive frisk og rørig, når han først er udsovet.

Man holder jo utroligt meget af de små kræ, så det er hårdt når de bliver
syge.

Vores 3 damemisser skal ned og have fjernet deres tråde i morgen.
De er heldigvis alle 3 vokset pænt sammen og Panda fik ikke brug for
gamachen om maven alligevel.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Kate

Dato : 06-10-04 19:22

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in

> [...]
> Dyrene bliver som regel utrolig trætte efter en indlæggelse. Han
> skal nok blive frisk og rørig, når han først er udsovet.

Jeg havde også forventet at få en træt mis hjem. Vi ved jo hvor hårdt
det er at have ondt. Og når man så samtidig er bange, så får man jo
ikke sovet ordentligt.
Jeg har intet hørt til Lante hele natten, i morges fik han morgenmad og
virkede betydeligt mere kvik. Da jeg alligevel var temmeligt urolig for
ham tog jeg tidligt hjem fra arbejde. Efter de havde fået frokost lagde
han sig igen i kradsetræet og har stort set sovet hele dagen, men når
han er vågen er han kvik og holder halen højt

> Man holder jo utroligt meget af de små kræ, så det er hårdt når de
> bliver syge.

Ja, det er jo rædselsfuldt.

> Vores 3 damemisser skal ned og have fjernet deres tråde i morgen.
> De er heldigvis alle 3 vokset pænt sammen og Panda fik ikke brug
> for gamachen om maven alligevel.

Det lyder godt. Jeg troede du havde 4 afsted eller husker jeg forkert?
Men fortsat god bedring til damerne.

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 19:48

> [...]

> han sig igen i kradsetræet og har stort set sovet hele dagen, men når
> han er vågen er han kvik og holder halen højt

Herligt, at Lante er kvikket lidt op igen.
Nu skal du jo heller ikke glemme, at katte har et godt sovehjerte.

> Det lyder godt. Jeg troede du havde 4 afsted eller husker jeg forkert?
> Men fortsat god bedring til damerne.

Nej, du husker rigtigt nok. Vi havde 4 katte afsted, men Filur er en dreng.

De 3 damer stod forøvrigt rigtig pænt og stille, imens dyrlægen fjernede
trådene, selvom dyrlægen mente, at trådene var meget korte og hun kom vidst
også til, at nive Piper en smule.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Kate

Dato : 06-10-04 20:04

> Nej, du husker rigtigt nok. Vi havde 4 katte afsted, men Filur er
> en dreng.

Nårhja, så er jeg mere rolig. Jeg var jo lige ved og tro jeg var blevt
senil

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 06-10-04 08:06

> [...]
>
> Nu skal så ha' synulox i 10 dage og S/D i 5 uger, hvorefter han så kan
> skiftes over på R/D igen, så håber jeg bare det var en enlig svale og

Hej Kate.

Godt at høre, at familien er fuldtallig igen .
Det var da noget skidt, at han har været så ulykkelig. Men det er nok
hurtigt glemt, nu hvor han er hjemme igen - og kan tisse .

Fortsat god bedring til Johan og Lante.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Kate

Dato : 06-10-04 19:24

"Helle Frederiksen" <hf@FJERNdlgnet.dk> wrote in

> Fortsat god bedring til Johan og Lante.

Tak. Begge har fundet deres appetit frem igen og Lante går ofte på
bakken, og jeg tror han har hørt at dyrlægen sagde at det ville være
godt at få hans blære skyllet igennem. Han har da drukket temmeligt
meget i dag _og_ tisset, ikke at forglemme.