Kattefremvisning...
Fra : Ann K

Dato : 05-10-04 18:25

Hejsa.
Vil bare lige gøre opmærksom på at man i ZooZity i Hvidovre (lige ved siden
af Rødovre st) har en fremvisning af katte i denne week-end... tidspunktet
er begge dag fra kl 13 til kl 16.30...
Der vil være deltagelse af flere forskellige racer + et par enkelte huskatte
(bla en smuk sort/hvid sag )... og naturligvis deltager jeg med
Kludetæppet - men kun søndag

Der er tale om information til katteinteresserede - og jeg regner bestemt
med at at alle katte er klappe-nusse- villige

Hvis I har mulighed for det, så kom forbi...

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 05-10-04 19:41

"Ann K" <tsars@os.dk> wrote in

> Hvis I har mulighed for det, så kom forbi...

Jeg hørte faktisk godt en reklame for det i en-eller-anden-lokal-radio
idag og tænkte "Det gider jeg ikke" Nåja, så må jeg vel hellere
kigge forbi alligevel

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jennifer

Dato : 07-10-04 16:37

Hejsa.

Kom til at tænke på om der er udstilling for ikke racekatte?

Jennifer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann K

Dato : 08-10-04 14:42

Hej Jennifer

> Kom til at tænke på om der er udstilling for ikke racekatte?

Alle udstillinger er _også_ for huskatte!!! Så har du en smuk kastreret
husmisser med temperamentet i orden, er der ingen grund til ikke at vise den
frem for alverden!
Det kræver at du er medlem af en af de fire hovedklubber (Katteklubben,
Racekatten; Jyrak eller Darak) - og at du tilmelder missen... den næste
udstilling du kan nå at tilmelde dig til er i Jyllinge i begyndelsen af
november - og der er en igen i begyndelsen af december i Friheden
(Hvidovre)... hvis du bare vil se, hvordan sådan en udstilling foregår, så
afholdes der udstilling i Odder lørdag/søndag d 23/24 oktober.
De eneste katte som ikke ses på udstillinger, er "racekatte" uden
stamtavle... Så ejer du sådan en, skal du være klar over at du nok ikke vil
få noget ud af at udstille den... Man ønsker (naturligvis) _ikke_ at fremme
den ukontrollerede avl på måske ikke-egnede racedyr!

Mvh Ann - der har nogle fantastisk smukke husmissere - med et rædsomt
temperament

Fra : Jennifer

Dato : 10-10-04 14:12

Hej Ann.

Tak for svaret, jeg vil klart melde mig ind.