Prale Prale....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-10-04 14:56

jeg er liiiiige nødt til at dele det her med jer*G*

jeg har ENDELIG fået officiel position som katteopdrætter*G* har fået
Stamnavnet ind ad døren i dag ;)

så fra nu af kommer mine killinger til at hedde noget med DK Shadowfax ;)

--
Knus, Sabina

Fra : Battlefield´s

Dato : 05-10-04 15:16

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Stamnavnet ind ad døren i dag ;)
>
> så fra nu af kommer mine killinger til at hedde noget med DK Shadowfax ;)

Hej Sabine
Jamen tillykke med det flotte navn. Jeg kender en Golden kennel, der netop
hedder Shadowfax, de laver virkelig flotte hunde, så der er noget at leve op
til
Hilsen Vibeke

---

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-10-04 15:20

Battlefield´s wrote:
> [...]
> Jamen tillykke med det flotte navn. Jeg kender en Golden kennel, der
> netop hedder Shadowfax, de laver virkelig flotte hunde, så der er

hehe jeg faldt faktisk over den kennel da jeg undersøgte om der var andre
der brugte navnet ;)
men de er faktisk de eneste i danmark (ihvertfald som har noget med nettet
at gøre) der bruger navnet...
der er dog et australsk opdræt af både hunde og katte der også bruger
navnet.....

jeg er dog godt tilfreds.... synes navnet er meget passende til opdrættet
når jeg nu starter ud med en smoke perser*G*

jeg er også i gangmed at lave en hjemmeside.... den er ikke helt færdig
endnu, så hvis i falder over stavefejl, må i gerne smide mig en mail.....
mangler derudover også domænet*G*

http://www.websetter.dk/wordpress

--
Knus, Sabina

Fra : Kate

Dato : 05-10-04 17:05

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in

> jeg har ENDELIG fået officiel position som katteopdrætter*G* har fået
> Stamnavnet ind ad døren i dag ;)

Jamen, tillykke tillykke.

--
Kate