Streamer til toilet
Fra : Denise

Dato : 04-10-04 18:07

Hej
Jeg skulle spørge fra min veninde der har killinger, hvor man kan få disse
streamere til toilettet (om at slå brættet ned). Det skal helst være et sted
man kan ringe efter dem, da de bor lidt ude på landet.
Nogle ideer ?

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-10-04 18:37

jeg købte engang en på en udstilling, men mon ikke de
større dyrehandlere har dem, de senere år har jeg selv lavet dem på
computeren, et sødt killingebillede/tegning
og så teksten "vi kan ikke svømme, luk låget", i starten puttede jeg
skiltet i et plasticomslag, men nu er lamineringsmaskiner blevet
"almindelige" så holder det bedre.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : DK-Pisik

Dato : 04-10-04 23:01

http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=7372&vare_id=327654

er denne du tænker på ???

venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik
http://www.pisik.dk

Fra : Denise

Dato : 05-10-04 07:52

"DK-Pisik" <tumling@gmx.net> wrote in message
> http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?shop_id=7372&vare_id=327654
>
> er denne du tænker på ???
>
> venlig hilsen
> Inger Kaya
> DK-Pisik
> http://www.pisik.dk

Jo det var da sådan noget lignenden. Det koster 10 kr. men forsendelsen er
50, så når man ikke skal have andet er det jo lidt dyrt.
Jeg tror jeg prøver at ringe til nogle dyrehandlere.

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 05-10-04 07:51

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> [...]
> og så teksten "vi kan ikke svømme, luk låget", i starten puttede jeg
> skiltet i et plasticomslag, men nu er lamineringsmaskiner blevet

Jeg kunne da godt bruge et sådan, sælger du dem ?

--
Hilsen Denise